Gå til innhold

Miljø motor

Ranger emnet


stanley

Anbefalte innlegg

Jeg er ny på bilforumet, men det er en ting som uroer meg. Bilforumet er jo åpenbart fullt av håndtverkere. Det jeg sikter til er annonsen fra miljø-motor. Ingen ved sine fulle fem kan da umulig tro på produktene deres? Magneter som forbedrer drivstofføkonomien? Tilsetning til oljen som renser motoren? Oljen inneholder allerede additiver som skal ta opp skitt.

 

Er personlig skeptisk til slike produkter og ønsker å høre andres mening om saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det relativt mange på BF som ikke er ved sine fulle fem, men hvis du søker på "silke motor" eller "drivstoff magneter" (viktig å legge inn skrivefeil i søkeordene når man søker på BF), så vil du se at det i hvert fall er noen som har vettet i behold.

 

Hvis du kjører firefox og adblock så slipper man forøvrig å se noe til de irriterende annonsene.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny på bilforumet, men det er en ting som uroer meg. Bilforumet er jo åpenbart fullt av håndtverkere. Det jeg sikter til er annonsen fra miljø-motor. Ingen ved sine fulle fem kan da umulig tro på produktene deres? Magneter som forbedrer drivstofføkonomien? Tilsetning til oljen som renser motoren? Oljen inneholder allerede additiver som skal ta opp skitt.

 

Er personlig skeptisk til slike produkter og ønsker å høre andres mening om saken.

 

En god tanke tapetkniv, men du er så alt for sent ute. Dette har vært tatt opp en fantasillion ganger her på vårt kjære forum.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god tanke tapetkniv, men du er så alt for sent ute. Dette har vært tatt opp en fantasillion ganger her på vårt kjære forum.

 

skjønner. logget inn og det første som blinket var no piss med magneter. søkte ikke eller noe. sier bare meningen min. og det bør taes opp pånyttogpånytt til admin fjerner søpla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner. logget inn og det første som blinket var no piss med magneter. søkte ikke eller noe. sier bare meningen min. og det bør taes opp pånyttogpånytt til admin fjerner søpla.

 

Helt enig med deg. Men Bilforumets ledelse må nok foreta en avveining mellom sårt tiltrengte annonsekroner og hva som er bilteknisk korrekt for å få forumet til å gå rundt. Har forresten ikke lagt merke til denne annonsen på en stund.

 

Ta forresten en titt på denne:

 

http://www.bilforumet.no/teknisk/181067-tr-den-qmi-olje-tilsettninger-o-l.html

 

og denne:

 

http://www.bilforumet.no/teknisk/175111-vidunderolje-eleminering-ventilklappring.html

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slike jallafirmaer betaler gjerne mye penger for å reklamere for dritten sin. Man har jo diverse plagsomme nummeropplysningsfirmaer også, men det er jo bare å ignorere det. Et enda bedre tips enn adblock er å bruke opera nettleser, høyreklikke på annonse og velge "block content". Da blokkeres alt fra den serveren som reklamen ligger på.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår