Gå til innhold

Forza touring car series SØNDAG kl 18,00

Ranger emnet


da9el

Anbefalte innlegg

"DET E KUN LÅV ME PERSONBILA ME 4 SETA ELLER MERE...SMÅ SPORTSBILER ER IKKE LÅV"

 

Blæ, akkuratt når jeg var ferdig med min mugen integra da,,

:deng

 

det er vel 4 seter det??? me sportsbiler mener jeg sånne 2 setere som speedster,lotus.åsså sånne pittesmå biler som veier like mye som ei høns..integra duger flott

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 559
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rett skal være rett. Kan du ikke skrive NÅRSK burde du kanskje komme deg på skole?!

færdig me skola for 7-8 år siden..er ikke bestandi jeg kommer på att å skrive på dialekt ikke funker fint hær inne..men gratulere du er den 1st som ikke klarte skjønne litt nordnorsk skriving;)

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greier ikke en person og sjønne att "låv" er det samme som lov, da har man ikke tenkt lenge. Men ikke alle ord alle skjønner.

Lov uttaler vi vel låv. Hadde kanskje blitt bedre med løv som noen også bruker :D

 

Men det blir vel litt kjøring idag og.. Sorry for litt knuffing igår, men blir litt når man bremser litt seinere og tar svinngen litt raskere... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greier ikke en person og sjønne att "låv" er det samme som lov, da har man ikke tenkt lenge. Men ikke alle ord alle skjønner.

Lov uttaler vi vel låv. Hadde kanskje blitt bedre med løv som noen også bruker :D

 

Men det blir vel litt kjøring idag og.. Sorry for litt knuffing igår, men blir litt når man bremser litt seinere og tar svinngen litt raskere... :D

jeg er online om strax;)

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår