Gå til innhold

Forza touring car series SØNDAG kl 18,00

Ranger emnet

da9el

Anbefalte innlegg

• Svar 559
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sliter med noe nettverk styr... prøvde å bytte over fra trådløs til kabel, ser ikke ut til at det hjelper men...

Er noe rart om dagen... får ikke lastet opp bilder fra boxen til forza sida bl.a.

Hmm... noen tips?

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var store horn i panna på flere i går og rullgardina så ut til å gå ned opptil flere ganger. Ingen god kveld. Ble alt for mye fighting og skubbing. Når jeg hadde fightet meg gjennom feltet så var forspranget fram til teten så stort at jeg ikke hadde mulighet til å kjempe for seier i går.

Men men... moro var det... Setter det på kontoen for race incidents.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe blei litt av vært ja. Satt og tenkte på det i går. Er det første å andre race som er bra. Etter det blir det mer konkuranse enn morro..

Domt du og jeg gikk sammen i sisste sving på silverstone igår. Det var bra med fighting mellom oss der :D Håper det gikk bra

Men vi får "skylde" på merca til hoccy. :D:D Den var i veien i svinga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er opeln kasert å seat tilbake;) klart 1,24,3 på road atlanta long;)

Er rundt samme tida som jeg kjører med Civ(e)icen det...

Virker som Astraen er veldig rask rett fram, men sliter litt i svingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også få kjørt litt online igjen snart, men ingen i vennelista mi er noensinne pålogget. Du finner aldri noen som kjører seriøst ved å gå inn i tilfeldige lobbyer, bare smågutter som holder full pinne og smeller deg av banen i første sving. :knock:

Skal dog prøve å slenge meg med neste gang dere holder renn.

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rundt samme tida som jeg kjører med Civ(e)icen det...

Virker som Astraen er veldig rask rett fram, men sliter litt i svingene.

det va jo bra;)

joda astran e rask men ikke nå særli å ta starta me.den spinner i 3 gira så jeg kan ikke bruka full gass i di 3 første girene å det er domt...spinner i 4 når jeg svinger og såe..

i svingene er den veldi fin inn men blir nervøs midt i og begynner å overstyrer å når jeg kompanserer me gassen spinner den bare..seatn min er 80kw mindre effekt å 150nm mindre, men bedre grep i svinga ;)

-99 Subaru legacy stv

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det er road atlanta long dere bruker som referanse på bilene deres altså. Kjører uten og kutte 3 sving da... :D Jeg bruker personlig mugello short til tid jeg. Er en god langstreke der og. Ja alle som vil må slenge seg med. Vi gutta her på tråden er jo ganske på passelig med det å ike komme alt for mye i kontakt med kvarandre. Men det er jo touring car da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider