Gå til innhold

Forza touring car series SØNDAG kl 18,00

Ranger emnet

da9el

Anbefalte innlegg

så det er road atlanta long dere bruker som referanse på bilene deres altså. Kjører uten og kutte 3 sving da... :D Jeg bruker personlig mugello short til tid jeg. Er en god langstreke der og. Ja alle som vil må slenge seg med. Vi gutta her på tråden er jo ganske på passelig med det å ike komme alt for mye i kontakt med kvarandre. Men det er jo touring car da :D

bruker mugello s og;) platekontakt er ikke til å unngå egentli.;) hehe

-99 Subaru legacy stv

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 559
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da er opeln kasert å seat tilbake;) klart 1,24,3 på road atlanta long;)

klarte 1,24,528 med en astra og hadde gule framdekk og litt under halv tank... (runde 12 eller 13 tror jeg det var på) så kan sikkert presse den tiden litt ned til en høy 1,23 ;) hihi

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarte 1,24,528 med en astra og hadde gule framdekk og litt under halv tank... (runde 12 eller 13 tror jeg det var på) så kan sikkert presse den tiden litt ned til en høy 1,23 ;) hihi

joda seatn er ikke noe raskare enn opeln min bare litt mer kontrolerbar å ikke så spinnvilli;)

-99 Subaru legacy stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var uhyggelig rask rundt Silverstone her om dagen med Astraen Daniel... Så du var over 2 sek. raskere enn meg på en runde der.

Skal lete lenge etter en mer fair fører enn deg også, ikke mange som ville stoppet etter å ha skubbet noen rundt slik du gjorde på Tsukuba her om dagen. Liker ikke bilene som ble valgt den kvelden.

Nå er det stort sett veldig fair og god kjøring på touringcar racene, men er jo unntak der også som med alt annet. Alltid moro på de racene. Spesielt det som dukker opp i bildentråden med full reportasje med bilder og hele pakka.

Men men... Jeg er med på litt action i kveld hvis noen føler for det.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja når jeg dultet borti deg på en så unødvendi måte att det gjikk mye utover deg så syns jeg att jeg burde vente ja...ja astraen er rask på noen baner men håper jeg gjør det bedre me seatn.astran er så lett å miste styringa på.menmen da blir det extra spennende

du er no rask på alle baner

-99 Subaru legacy stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda alle andre hadde hatt den instillinga også.

Den korte hjulavstanden gjør at Civicen er veldig god å kjøre på de litt kortere og svingete banene, men på ringen blir den for treg. Der er Golfen en god del sekunder raskere på runden.

Sliter med å komme under 8 minutter med Civicen, kjører på rundt 7:50:xxx med Golfen. +/- noen sekunder, har en lei tendens til å dra på litt unødvendig penalty...

Apropos "Ringen", noen som blir med på noen to runders løp en kveld? Med touringcar regler selvsagt...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda seatn er ikke noe raskare enn opeln min bare litt mer kontrolerbar å ikke så spinnvilli;)

jeg har ikke gjort så mye med den etter at delene ble montert, har giret slik at det går ann å ha den i et gir høyere uten at det straffer mtp tiden... faktisk så syns jeg det går litt bedre da og midre hjulspinn. Merket også et disse seatene går godt :D

Syns det blir litt vel stille iblandt.. hehe folk må ikke konsentrere seg for mye ;) også husk at bilen bremser dårligere når man slipstreemer :tannløs: tihi

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke lenge til jeg kjøper meg LIVE igjen, og denna klassen høres ut som noe sykt interessant! Akkurat sånn kjøring jeg liker =D

Lurer på om en Porche 944 regnes som "sportsbil" i den forstand at den ikke kan være med på touring løpa? Det er jo en 2+2 i utgangspunktet.

- 89" Volvo 745GLT, B234F

- Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN

Lenke til kommentar
Del på andre sider