Gå til innhold

Forza touring car series SØNDAG kl 18,00

Ranger emnet


da9el

Anbefalte innlegg

Blir nok ikke lenge til jeg kjøper meg LIVE igjen, og denna klassen høres ut som noe sykt interessant! Akkurat sånn kjøring jeg liker =D

 

Lurer på om en Porche 944 regnes som "sportsbil" i den forstand at den ikke kan være med på touring løpa? Det er jo en 2+2 i utgangspunktet.

 

 

ja hiv deg me i serien...ja den 944 kan du bruke.

 

tifosi:du lagget mye du og...ja nette mitt forsvant vist igår...kjipt

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 559
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nice... stor variasjon på bilene, men likevel er de veldig like i prestasjoner.

Det kjøres uten traction og ESP, men automatgir og abs er tillatt. Jeg kjører helt uten hjelpemidler, kjører faktisk raskest da. Hva med dere?

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører iallefall uten noe hjelpemidler og med manuell giring, føler jeg får best kontroll over bilen i de fleste situasjoner da.

 

Har desverre ikke fått i gang bilen i dag, men skal prøve i morra ;)

 

Hvor er det billigst å kjøpe live?

 

 

Må forresten medele at nå er Porschen temma, fortsatt litt sladdevillig men er nå nede i 59:851 på mugello short.

Endret av Ezpen

- 89" Volvo 745GLT, B234F

 

- Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Live medlemskap koster vel det samme uansett...

Er prinsipielt i mot å betale for å spille på nett men, mener det er en del av spillet, ikke en "tilleggstjeneste" som det må betales for. Når jeg fikk penger til å kjøpe Live "Gold" medlemskap så måtte jeg nesten.

 

Kult at bilen er klar... Ser fram til å møte deg på banen...

Hva er gamertagen din forresten?

Min er Tifosi78 - bare å sende friend request.

 

Har gjort noen småendringer på Civic'en. Gått ned fra 20" til 18" hjul, fikk litt mer aks da, og det fikk ned tida på Silverstone fra midt på 1:54 tallet til 1:53:0xx, Road Atlanta går unna på høye 1:23

Har ikke kjørt spesielt mye på Mugello Short, men gjør unna den lange på 1:53:xxx.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får teste mine biler på mugello og sammenligne da. Men kjører du med dekk å bensin forbruk. Att du går på tune car så test car.

 

Men husker ikke jeg helt feil så greide jeg den på 1.52.080 når vi hadde løp sisst. Raskeste jeg kan huske. Med focusen det vettu :D Får teste litt. 1.53 tallet med seatn min som jeg akkuratt fikk tak i,,,,,,,,

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på tune car og test drive ja...

Så trenger en drøy runde på å få opp temperatur i dekkene, litt avhengig av bane da. Hondaen mangler litt på topphastighet, muligens på grunn av at den har litt mindre effekt (262kw/ca 350hk) enn for eks. Focusen, så jeg taper på rettstrekkene, men tar det stort sett inn igjen når det kommer til svingete og tekniske partier. Men men... nå har føreren litt å si også da... Nå suger jeg når det gjelder det tekniske, så har ikke peil på setup. Kjører med standard setup på de fleste biler. Men veit at justering av camber foran kan bedre styreresponsen, og justering av camber bak kan gjøre at bilen ikke sladder så lett.

 

Men men... kjører for å ha det moro da... gode rundetider er bare en bonus.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GT: HvedingN

 

Gleder meg til å kjøre også ;) men blir ikke spilling før på fredag nå, og uansett må jeg vente til etter 1 aug. for å kjøpe gold.

Forresten billigst på xboxen, hos forhandler koster det 6-700kr

 

Jobber med setup nå selv, selvom jeg ikke har peiling =P prøver meg fram og kjører utallige runder på testbaner.

 

Slengt på litt klistremerker på Porschen også ^^

Kjører med startnummer 22 ;)

- 89" Volvo 745GLT, B234F

 

- Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja...

 

Det er den evige jakta på den lille forandringa som gjør det store utslaget...

Kjøpte en Civic på AH i sta... Urk oppsettet på den passet ikke til meg i hvertfall, så den ble lagt ut for salg igjen med en gang...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tenkte jeg å kjøre igang den største å mest spennende serien vi har hatt...

 

8løp

5 runder pr løp.

serien starter å slutter me laguna seca å det blir brukt world real tracks eller ka det va det heita...vær i lobbyen kl 20-00 så håp eg vi bi mange som deltar...

sats på fear racing å mye spenning

 

lykke til

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår