Gå til innhold

Forza touring car series SØNDAG kl 18,00

Ranger emnet


da9el

Anbefalte innlegg

  • Svar 559
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja rambo er god på ringen han. Husker hvordan det gikk med bare 2 runder hoccy...

 

Ja, det får'n si! Egentlig litt moro å kjøre på ringen og i blant. Er det noen her som ikke har DLC-banene? synes de er litt morsomme å kjøre og jeg da :tannløs:

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helvette, fikk akkurat ikke logga på før dere begynte å kjøre... JÆVLA kjedelig :( :(

måtte kjøpe live å hele pakka... og logga på i det dere begynte å kjøre:(

 

edit: kan det bli kjøring før fredag igjen? =P

Endret av Ezpen

- 89" Volvo 745GLT, B234F

 

- Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt ymse i kveld. Tourincar serien var grei, tar det hele og fulle ansvar for smellen på Silverstone, eneste fair ting å gjøre var å vente og slippe Gtfive (tror jeg det var) og Daniel foran. Løpene på Ringen var et eneste stort kaos for min del, spesielt det første løpet så der gadd jeg ikke å fullføre en runde en gang. I det andre ble jeg påkjørt bakfra i første sjikane. Grunnen til at jeg skrev det jeg gjorde her om dagen er nettopp det at jeg begynner å bli smålei slike ting. Jeg er sjelden den siste som bremser, men jeg bremser ikke like hardt som andre, slik at jeg har som regel noe høyere fart gjennom svingen. Hoccy og Daniel er fair nok til å følge visse uskrevne regler i slike tilfeller, men langt fra alle er det. Nok en kveld med tette og gode fighter med M40Turbo - Tsukuba og Silverstone International... Det siste løpet på Ringen var greit nok, ble en stor smell i Adenauer Forst, som jeg kom meg billig unna, lå an til en runde godt nedpå 7:40 tallet, men prøvde å sperre en mer motorsterk bimmer på slutten og det gikk galt, fikk en del penalty der, pluss at jeg hadde litt fra før på grunn av vill satsing. Hvis det først skal være med bakhjulstrekkere så mener jeg at M3 ikke har noe i touringcar klassa å gjøre, den er såpass motorsterk i forhold slik at den får alt for stor fordel, selv om den går innenfor PI på 850, merca til Hoccy går under det samme, men den har ikke handling for fem øre da, så den mister jo mye av fordelen der. De andre bilene går faktisk innenfor S2000 reglene som benyttesi WTCC. Nå er vel Focusen en 2,3 eller 2,5l, men er såpass jevn i forhold til de andre bilene at det ikke gjør noe. Bare noen tanker som slo meg ettersom meningen er å ha mest mulig like biler.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fighten på tskuba var en for bøkene det tifosi. Litt rått på silverstone der jeg tar deg i sisste sving og da.. :D Tok deg ikke på tskuba. Redd for å ta en m40 på deg... Håper bare det ikke vil bli slik att det blir for mange regler å følge. Så noen kanskje misster interesse for litt A850 gripp. Og vi må kanskje ikke ta denne kjøringa alt for serriøst. Men ikke gøy om du virkelig sattser å prøver på en mega bra runde å blir dytta etc etc.

 

 

Vi må vertfall gjøre det igjenn da. Skal fixe en ny disc tenker jeg så det ikke blir nå tull med baner som forsvinner.. Eneste negative med denne gripp kjøringa er att vi blir jo dritt dårlige til å driffte jo.. HAHA

 

Er sport focusen så stor som 2,3-2,5?? Bmw'n i WTCC er jo 320 og dem har jo 2,2L eller 2,3L org tror jeg det er. Og kanskje modda litt i WTCC. Ikke inne på det så der skal ikke jeg påstå noe.

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fighten på tskuba var en for bøkene det tifosi. Litt rått på silverstone der jeg tar deg i sisste sving og da.. :D Tok deg ikke på tskuba. Redd for å ta en m40 på deg... Håper bare det ikke vil bli slik att det blir for mange regler å følge. Så noen kanskje misster interesse for litt A850 gripp. Og vi må kanskje ikke ta denne kjøringa alt for serriøst. Men ikke gøy om du virkelig sattser å prøver på en mega bra runde å blir dytta etc etc.

 

 

Vi må vertfall gjøre det igjenn da. Skal fixe en ny disc tenker jeg så det ikke blir nå tull med baner som forsvinner.. Eneste negative med denne gripp kjøringa er att vi blir jo dritt dårlige til å driffte jo.. HAHA

 

Er sport focusen så stor som 2,3-2,5?? Bmw'n i WTCC er jo 320 og dem har jo 2,2L eller 2,3L org tror jeg det er. Og kanskje modda litt i WTCC. Ikke inne på det så der skal ikke jeg påstå noe.

 

Focus ST er 2.5L, er jo :volvopower: vettu :)

Meen åssen biler er det dere "ønsker" at folk skal kjøre da?

Burde kanskje vært noe begrensninger på power da om det er slik at noen biler blir for sterke/raske i forhold til de andre bilene i samme klasse.

Har litt forskjellige biler som går inn under A850, det er da Bmw E36 M3, Focus ST og Mazda familyspeed eller no som er oppsett etter regla med tanke på understell/gir og dekk. M3 er helt klart best, ikke kun pga sterk motor med også det at handlinga er mye bedere siden den er rwd og sliter ikke med tourqesteer som fwd bila.

Kjører dere egne seriere for FWD, AWD og RWD til tider eller er det bare en god mix?

Oi, klokka er begynt å bli litt ser jeg. Får snart finne senga tror jeg :zzzz:

98' Volvo V70 2.5T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den ST focusen brukte jeg på sisste løpe, så den tells ikke.

Dessuten er det ikke noe mere hester i den bilen enn noen andre.

Vi ligger fra ca 300-360\370HK. Utenom mercen til hoccy, og opeln til dan9el på 400-410hk :D Fighter godt med opel'n fordi.:D

 

Men 10 hester kan bety mye. Min ene sport focus har 354 og en 364 ca. Og jeg drar fra tifosi med den ene mens han drar fra den andre. Kan være litt vekt forskjell, men ikke mye.

 

Vi prøver vel å kjøre en for RWD og en FWD for og få det så jevnt som mulig. Men begge deler går greit det. 4WD kjørte vi ikke idag, men burde vurdere en cup med det også

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg lager game med A klasse, setter jeg alltid begrensning på inntil 298kw, nettopp for å unngå at det er noen som skiller seg ut med veldig motorsterke biler og drar fordel av det.

 

Grunnen til at jeg nevner M3 er at jeg mener det er mer en GT bil enn en touring car. Har en Aston Martin DB9 selv, men bruker den veldig sjelden nettopp på grunn av at den blir for motorsterk i forhold til de andre bilene.

 

Skal det være touringcar så skal det være touring car, mæssom...

 

For de som lurer på hvorfor jeg ikke bruker mic. Jeg sitter med headset hele dagen på jobben, derfor orker jeg ikke det når jeg kommer hjem.

 

Nå skal det legges til at Civicen heller ikke oppfyller S2000 reglene ettersom den nå har fått turbo. Yter 268Kw etter det. Det hjalp på en del.

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i går folkens! jeg hadde det ganske gøy...

 

Har lagd en liten filmsnutt fra i går, jeg brukte ikke mye tid på å se på replays så det er nok mange ting som heller skulle vært med men dere får leve med den som den er.

Dere finner den her

 

GTFIVE

gt: GTFIVE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår