Gå til innhold

Forza touring car series SØNDAG kl 18,00

Ranger emnet

da9el

Anbefalte innlegg

morro med litt kjøring, bare lurer på om folk hører hva jeg sier... hehe godt man ikke tar det for seriøst ;)

mulig det kommer en saab for salg snart, med mindre noen har lyst til å prøve å tune den.... :tannløs:

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 559
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

morro med litt kjøring, bare lurer på om folk hører hva jeg sier... hehe godt man ikke tar det for seriøst ;)

mulig det kommer en saab for salg snart, med mindre noen har lyst til å prøve å tune den.... :tannløs:

Alt for konsentrert til å høre på det som blir sagt :)

I dag var det ymse, smått ufin kjøring både fra meg og andre.

Sorry GTFIVE for det som skjedde på Sebring, var litt vel desperat etter å få seieren i det løpet. Men du hadde ikke trengt å stikke da. Var vel igjen ett løp til. Bra løp på ringen, men å prøve seg på yttern inn mot Schwalbenschwanz eller hvordan det nå skrives er ren og skjær galskap.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for konsentrert til å høre på det som blir sagt :)

I dag var det ymse, smått ufin kjøring både fra meg og andre.

Sorry GTFIVE for det som skjedde på Sebring, var litt vel desperat etter å få seieren i det løpet. Men du hadde ikke trengt å stikke da. Var vel igjen ett løp til. Bra løp på ringen, men å prøve seg på yttern inn mot Schwalbenschwanz eller hvordan det nå skrives er ren og skjær galskap.

Har ikke tenkt å lage noe stor greie ut av dette men har sett/merket tendensen til at du rett å slett dytter meg av banen når jeg tar deg igjen. Første gang var på ringen her forje dagen når jeg brukte en bmw M3, da hadde jeg konsa i over en runde på å ta igjen 400m på deg å når jeg klarer til slutt på langstrekka før mål så prøver du med overlegg å kjøre meg av banen men du krasher selv å jeg kommer vidre, så var det sebring i dag, jeg lå etter deg i 6 runder uten å prøve på noe ufint så får jeg en bedre utgang av siste sving inn mot mål og kommer opp på siden av deg etter at du har byttet spor flere ganger også bare dytter du meg i murveggen.

Da logget jeg faktisk ikke av men xboxen klikka.

Løpet vi hadde på ringen i dag var bra men det du gjorde på mugello var akurat det samme som du har gjort før, nedover langstrekka der så kom jeg bakfra med litt større hastighet å det så du for du bytta spor flere ganger i håp om at jeg ikke skulle komme forbi, når jeg kom opp på siden av deg helt ute på kanten av banen så ga du meg en killevink så jeg gikk rett i muren. Da logget jeg av, da gadd jeg ikke mer.

Dette syns jeg er 100 ganger mere irriterende enn å få en i rompa, da er det tross alt en som har bommet på bremsepunket og det er jo ikke med overlegg.

Ikke for at vi skal lage for mange regler osv men jeg syns det er helt greit å kjøre defangsivt når man har en raskere bil bak å ikke bare slippe den forbi men å bytte spor 2-3 ganger også begynne å dytte syns jeg ikke hører hjemme i forza.

men for meg er dette bare ett spill men jeg ble litt forbanna i stad når jeg logga av men det gikk over i samme øyeblikk :)

gt: GTFIVE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel en grunn til at i flere motorsporter(?) det kun er lov å bytte spor 1 gang hvis man ligger forran ;)

Det er jo en grunn til at jeg som oftest velger å legge meg på sisteplass ;) hehe

så hvis det er noen som bytter spor veldig mange ganger så syns jeg det skal være lov å dytte litt på dem så de sjønner at det er treige ;) tihi :tannløs:

Sølv '00 S2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt å lage noe stor greie ut av dette men har sett/merket tendensen til at du rett å slett dytter meg av banen når jeg tar deg igjen. Første gang var på ringen her forje dagen når jeg brukte en bmw M3, da hadde jeg konsa i over en runde på å ta igjen 400m på deg å når jeg klarer til slutt på langstrekka før mål så prøver du med overlegg å kjøre meg av banen men du krasher selv å jeg kommer vidre, så var det sebring i dag, jeg lå etter deg i 6 runder uten å prøve på noe ufint så får jeg en bedre utgang av siste sving inn mot mål og kommer opp på siden av deg etter at du har byttet spor flere ganger også bare dytter du meg i murveggen.

Da logget jeg faktisk ikke av men xboxen klikka.

Løpet vi hadde på ringen i dag var bra men det du gjorde på mugello var akurat det samme som du har gjort før, nedover langstrekka der så kom jeg bakfra med litt større hastighet å det så du for du bytta spor flere ganger i håp om at jeg ikke skulle komme forbi, når jeg kom opp på siden av deg helt ute på kanten av banen så ga du meg en killevink så jeg gikk rett i muren. Da logget jeg av, da gadd jeg ikke mer.

Dette syns jeg er 100 ganger mere irriterende enn å få en i rompa, da er det tross alt en som har bommet på bremsepunket og det er jo ikke med overlegg.

Ikke for at vi skal lage for mange regler osv men jeg syns det er helt greit å kjøre defangsivt når man har en raskere bil bak å ikke bare slippe den forbi men å bytte spor 2-3 ganger også begynne å dytte syns jeg ikke hører hjemme i forza.

men for meg er dette bare ett spill men jeg ble litt forbanna i stad når jeg logga av men det gikk over i samme øyeblikk :)

Vel... På Mugello kjører jeg faktisk bare rett fram. Var mer opptatt med å følge med i speilet enn med å følge med på at banen faktisk har en liten knekk midt på rettstrekka. Jeg ligger ca. midt i banen, derfor blir det gradvis trangere på venstre siden, derfor toucher vi. Hadde du ligget på høyresida der så hadde det helt sikkert gått bra, jeg ventet egentlig på at du skulle komme forbi, så jeg kunne legge meg i slisptreamen din. Den var faktisk ikke med overlegg. Hadde jeg vært ute etter å ødelgge for deg så hadde jeg ikke gitt deg plass når du prøvde deg inn i svingen. Og ja jeg er fullt klar over at jeg gikk godt over streken på Sebring. Ved innbemsingene så kjører jeg defensivt ja, legger meg litt inn og holder den linja, noe som er fullt lovlig. Normalt er jeg fair og gir plass, men hadde bare fordømt meg på at det racet skulle jeg vinne koste hva det koste ville. Håper inderlig ikke torpederinga du hadde på Silverstone var hevnaksjon for torpederinga mi på fredag. Der venter jeg jo til du og Daniel er ute på banen igjen før jeg drar i vei. Det racet kunne jeg vunnet, hadde jeg gjort som de fleste andre og bare kjørt videre.

Ang. Ringen på fredag, så ble jeg snurret og torpedert i tillegg til at jeg kjørte av ved egen hjelp noen ganger også det første racet, så når jeg ble snurret inn i første sjikane på det andre løpet ble jeg lettere forbannet. Var ikke noe god mix av biler i det løpet.

Får ikke noe verre behandling du enn for eks. M40, jeg har stengt døra for han mer enn en gang, og det har vært noen små sammenstøt. Veit ikke hvordan det er med deg og bruk av ABS, jeg bruker det ikke, derfor kan det kanskje oppleves som at jeg bremser litt tidlig, fordi jeg ikke kan bånne bremsene på grunn av at jeg da ikke vil ha noe som helst mulighet til å styre.

Men men... opplever du kjøringa mi som ufin og unfair, så er jeg lei for det. Tilhører sjeldenhetene at jeg går over streken på den måten jeg gjorde i går.

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å kjøre defangsive spor inn i svingen å bremse tidlig osv

er helt greit for meg, det jeg har hengt meg opp i er de episodene hvor du med viten å vilje har prøvd å presse meg av banen for å vinne. Da mener jeg på ringen når du forsøkte på langstrekka men det endte med at du selv gikk av. På sebring i går og jeg mener du

også gjorde dette på mugello, ser du ikke er enig i mugello men samme det. Eller syns jeg du kjører fair men disse er til gjengjeld ganske drøye ihverfall når du her på forumet snakker om at folk må spille så fair som mulig...

men for min det setter jeg en strek over dette å starter med blanke ark nestegang...

gt: GTFIVE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rules::rules::rules:

Korr? Korr Korr? Korr e reglane?

Noe sier meg at jeg aldri må finne på å kjøre gripp med noen av gutta her PGA min "Gi litt faen, er bare et spill" holdning nok ikke passer inn her.:tannløs:

Men er det skrevet noen regler så vi som ikke har kjørt så mye serriøst kanskje kunne prøvd å blitt med en gang eller to?

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reglan e enkel

*maks pi index er 850A

*forbudt med 4wd

*forzakit er påbudt

*bilene skal ha race på alle deler i understell men vektreduksjon velger mann selv

*dekk skal være full racing

*ingen restriksjoner på dekkbredde og vekt effektforhold

DET SKAL KUN VÆRE PERSONBILER MED 4 SETER ELLER MERE.SMÅ SPORTSBILER ER IKKE LOV

ellers så gjør man ka man vill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at jeg aldri må finne på å kjøre gripp med noen av gutta her PGA min "Gi litt faen, er bare et spill" holdning nok ikke passer inn her.:tannløs:

Men er det skrevet noen regler så vi som ikke har kjørt så mye serriøst kanskje kunne prøvd å blitt med en gang eller to?

Å joda, bare å slenge seg med det. Har bare blitt pushet ut av banen litt for mange ganger i det siste, derfor har jeg vært litt småstygg til tider i de siste racene, og det er ikke så godt likt. Sorry til alle som føler seg støtt av min oppførsel på banen. Men men... la nå racing være racing, målet med det hele er jo å ha det moro og starte med blanke ark i hvert race.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt det er flere av oss :tannløs:

syns det blir litt vel seriøst avogtil... men er jo bare å slippe schumiene forbi så de kan få sin seier ;) hehe

bare å sende en FR ;)

Sølv '00 S2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ingen regler som sier att man ikke kan torpedere folk men er jo veldig unødvendig å gjøre det...er man bare ute etter å krasje kan man jo spille destruction derby heller:tannløs:

blir neppe mye å se til meg i serien pga 2 biler som skal gjørest ferdig til sommertreff;) men ikveld kan jeg hive meg med vist det ikke blir så sent

-99 Subaru legacy stv

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider