Gå til innhold

Forza touring car series SØNDAG kl 18,00

Ranger emnet


da9el

Anbefalte innlegg

da9iel:: sommertreff du. Er ikke den ferdi nå a, eller tenker du på ruudskogen ell nesste år??

 

Jeg har en liten utfordring for teamet som vi kan kalle oss nå...

Ta og sjekk hvor rask dere greier å bli på Maple Valley short reverse i time attack seksjonen. Om og gjøre å bli høgst:D Ligger på 41,126 tror jeg det var. Og er på plass rundt 1000-1100 av alle som har kjørt det over verden rundt. Men raskeste tid er nessten sekunde eller over sekunde raskere. På 40,060 eller 40,60 husker ikke.

 

Da kan man øve seg på gripp å kobble av litt. Ikke bli stressa eller bli tatt av andre. Last inn ghost av andre så lissom dere kappkjører.. :D

 

Tror noen trenger det og for det virker som att det har blitt for seriøst.

Blir for mye knuffing å så blir det ett eller anna. Så blir det kommentert her osv osv.. Håper vi ikke gjør det mer konkurerende enn det er. Da må vi starte med bare drift en stund. Slappe av å ha det gøy. Lage noe sikkelige sener der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 559
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da9iel:: sommertreff du. Er ikke den ferdi nå a, eller tenker du på ruudskogen ell nesste år??

 

Jeg har en liten utfordring for teamet som vi kan kalle oss nå...

Ta og sjekk hvor rask dere greier å bli på Maple Valley short reverse i time attack seksjonen. Om og gjøre å bli høgst:D Ligger på 41,126 tror jeg det var. Og er på plass rundt 1000-1100 av alle som har kjørt det over verden rundt. Men raskeste tid er nessten sekunde eller over sekunde raskere. På 40,060 eller 40,60 husker ikke.

 

Da kan man øve seg på gripp å kobble av litt. Ikke bli stressa eller bli tatt av andre. Last inn ghost av andre så lissom dere kappkjører.. :D

 

Tror noen trenger det og for det virker som att det har blitt for seriøst.

Blir for mye knuffing å så blir det ett eller anna. Så blir det kommentert her osv osv.. Håper vi ikke gjør det mer konkurerende enn det er. Da må vi starte med bare drift en stund. Slappe av å ha det gøy. Lage noe sikkelige sener der...

 

sommertreff 14-16 august(høsttreffet)

 

kjørte på noe sånn timeattack greier men syn det var tørre greier

 

sendte deg premien idag m40.ikke videre spennende men premie er premie...er ett bra drifteoppsett på den etter min mening

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvetes RROD... Skulle prøve ut nybilen min på litt time trial, men trur du itte at xboxen begynte å henge seg å litt diverse anna gosaker. Nå lyser det rødt så fort jeg kommer nærme knappen. Får håpe det blir bra tel i mårra...

 

Hvis noen lurer på å slags bil det er, så er den på samma team som Dodgen min :p

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da9iel:: sommertreff du. Er ikke den ferdi nå a, eller tenker du på ruudskogen ell nesste år??

 

Jeg har en liten utfordring for teamet som vi kan kalle oss nå...

Ta og sjekk hvor rask dere greier å bli på Maple Valley short reverse i time attack seksjonen. Om og gjøre å bli høgst:D Ligger på 41,126 tror jeg det var. Og er på plass rundt 1000-1100 av alle som har kjørt det over verden rundt. Men raskeste tid er nessten sekunde eller over sekunde raskere. På 40,060 eller 40,60 husker ikke.

 

Da kan man øve seg på gripp å kobble av litt. Ikke bli stressa eller bli tatt av andre. Last inn ghost av andre så lissom dere kappkjører.. :D

 

Tror noen trenger det og for det virker som att det har blitt for seriøst.

Blir for mye knuffing å så blir det ett eller anna. Så blir det kommentert her osv osv.. Håper vi ikke gjør det mer konkurerende enn det er. Da må vi starte med bare drift en stund. Slappe av å ha det gøy. Lage noe sikkelige sener der...

 

den time attacken høres morsom ut :) den må jo prøves hehe

 

også for å ikke gjøre BFTCC for seriøst så håper jeg at ikke har på karriere løp i fremtide?

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker helt greit å kjøre på exhibition. Kan nok fort bli litt i overkant seriøt på career ja, ettersom det er rank og penger å tenke på.

 

Kjører jo først og fremst for å ha det moro da, eneste jeg har testet rimelig seriøt og prøvd mye rare oppsett for at civicen skal kunne være med å fighte. Er ikke moro å bare kunne kjøre fra alle, er ikke moro å bli hengende milevis etter heller. Neimen ikke mye som skiller framhjulstrekkerne våre.

 

Race 4 fun sier jeg bare.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte 41,047 på Maple Vally Short Reverse, sleit med noe vanvittig understyring og tourqesteer så må tune understell snart:drive2

Men må man spille på en server(online) for at rundetider skal lastes opp?

Kjørte en Honda Civic A848 bil

 

Der er det nok rom for forbedring ja. Prøv å lage bilen litt mjuk i stussen og ikke noe downforce bak. da kan du nok komme ned på 40 med den bilen.

 

Når det gjelder tider så er det alt unntatt tune car som kommer opp.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er det nok rom for forbedring ja. Prøv å lage bilen litt mjuk i stussen og ikke noe downforce bak. da kan du nok komme ned på 40 med den bilen.

 

Når det gjelder tider så er det alt unntatt tune car som kommer opp.

 

Kommer det opp når man bruker "test car" funksjonen da? Kjørte på 40.437 nå. Enda ikke tuna understellet noe men skal gjøre det som sagt

 

Edit: aha, så man må kjøre den vanlige Maple Vally Short og kun med B642 bil? Eller....

 

Edit igjen: Fant den lista nå ja, måtte bla igjennom massevis for å finne fram, men ble letter skuffa når jeg så at de andre folka er nede på 36.xxx når det gjelder A850 biler.

M40Turbo er på vennelista som er raskest ser jeg med 38.945

Endret av -€mil-

98' Volvo V70 2.5T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit igjen: Fant den lista nå ja, måtte bla igjennom massevis for å finne fram, men ble letter skuffa når jeg så at de andre folka er nede på 36.xxx når det gjelder A850 biler.

M40Turbo er på vennelista som er raskest ser jeg med 38.945

 

Jeg har nok hakket bedre tid enn det igjen, men er ikke med touringcar. med litt mer tyning osv så kommer jeg under det med nybilen min. De beste er med Rennå 5 som i onlinekretser blir regna som juksing å bruke. Nettopp fordi den er så overlegen.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok hakket bedre tid enn det igjen, men er ikke med touringcar. med litt mer tyning osv så kommer jeg under det med nybilen min. De beste er med Rennå 5 som i onlinekretser blir regna som juksing å bruke. Nettopp fordi den er så overlegen.

 

Ja jeg så at omtrent alle hadde den Renault 5, er vel en bil som var med i ei addon pakke man kunne kjøpe for live poeng det vel? Jeg har den ikke i hvertfall, greide 39.0xx i stad ved å gå ned i power men slanke bilen maksimalt. Hva heter du på xbox da?

98' Volvo V70 2.5T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår