Gå til innhold

Forza touring car series SØNDAG kl 18,00

Ranger emnet


da9el

Anbefalte innlegg

Hoccy heter jeg. Renaulten er DLC ja. Vekt er viktig å få bort mest mulig av, fordi den merker vi mye av i svingene.

 

Stemmer det ja, kjørte med deg i går da gitt. Hadde en røti Maza Familiaspeed. Lå litt etter de fleste da bilen var A827

BTW Vennelista de var full gitt:sombrero:

98' Volvo V70 2.5T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 559
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stemmer det ja, kjørte med deg i går da gitt. Hadde en røti Maza Familiaspeed. Lå litt etter de fleste da bilen var A827

BTW Vennelista de var full gitt:sombrero:

 

Ja riktig. du får få deg en konkurransedyktig bil så jeg og M40 får noen flere å fighte med ;)

 

EDIT: rydda litt i vennelista nå så bare å sende FR

Endret av Hoccy

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når da?:d

 

Tja si det... Passer egentlig når som helst fra 20.00 og utover i hvertfall. Men veit at folk kan ha problemer med å joine meg, og jeg har problemer med å joine en del andre. Men hvis M40 eller Daniel lager game så går det stort sett bra, men da må de kunne være med da.

 

Og da må vi ikke ta det for seriøst, blir det litt skubbing og dytting, så ikke gå i taket av den grunn...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nok ikke bli med på en stund nå, må sende inn xboxen for tredje gang..

 

Kjett da... Men kommer tilbake sterkere enn noengang når du får en ny en. Boksen min henger også med jevne mellomrom, men den er ikke spesielt varm når jeg kjenner etter på baksida. Er vel kjøleproblem som er grunnen til RROD? Tror grunnen til at min henger nå og da er bugs i Forza.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjett da... Men kommer tilbake sterkere enn noengang når du får en ny en. Boksen min henger også med jevne mellomrom, men den er ikke spesielt varm når jeg kjenner etter på baksida. Er vel kjøleproblem som er grunnen til RROD? Tror grunnen til at min henger nå og da er bugs i Forza.

 

Jaja, så klart, jeg som hadde laga ny bil og greier :D

 

RROD kommer av maskinvarefeil, noe som kan forårsakes av dårlig kjøling ja. Jeg mener nå at min har vært bra avkjølt, så hvordan dette har skjedd er og blir ett mysterium for meg. Sist jeg sendte den inn skifta de hele hovedkortet, så er vel sikkert noe slik nå og. Godt og få tatt det før garantien går ut og Forza 3 kommer :Devil:

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke lange kjøringa... Fikk noe grafikk problemer, er både på dashboard og ellers... "Matrix" effekt... grønn flimring. med bare masse prikker over hele skjermen. Vente litt og prøve å restarte boxen igjen etterpå. Håper jeg ikke må sende den inn... Hvor lang garanti er det forresten? Kjøpt i desember 2007.

 

Da må vist jeg sende inn boxen også... E74 - får ikke vettugt bilde igjen. Jaja... er vel straffen for å være litt ivrig gamer det.

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAPANESE RACING SERIES

 

fant ut at det e på høg tid å førny cupen...

 

 

 

maks pi er 850

KUN japanske biler

4wd-Fwd-Rwd er tillat,alt fra japan er låv.

du bestemmer helt selv hvordan du bygger bilen sålenge den ikke overstiger 850..

 

hørtest dette intresant ut??

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAPANESE RACING SERIES

 

fant ut at det e på høg tid å førny cupen...

 

 

 

maks pi er 850

KUN japanske biler

4wd-Fwd-Rwd er tillat,alt fra japan er låv.

du bestemmer helt selv hvordan du bygger bilen sålenge den ikke overstiger 850..

 

hørtest dette intresant ut??

 

Interessant ja, men tviler på at det blir no særlig bra EGENTLIG.

Det er mest pga AWD og deres fordel i starten. Er man god på tuning trenger man heller ikke så mye dekk som en FWD eller en RWD. Kutter vi ut awd, og samtidig kjører biler fra amerika og europa separat, så er jeg med. (Når xboxen får reparert seg så...)

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår