Gå til innhold

Problem med rSAP / Telefon

Ranger emnet

nils bm

Anbefalte innlegg

Hei igjen

Det eneste jeg sliter med nå er å få min Telefon TYTN II til å fungere mot columbus, rSAP f..... til systemet.

Har vært på et forum i england Briskoda.net hvor jeg har fått noen tips. Har nå oppgradert til windows 6,1 og hente ned en fil BT_sap.cab har instalert dette på telefonen,etter instalasjonene som gjør at du får rSAP tilgjenglig på telefonen, ber de meg om å slå på visible (utført)og at en skal slå av noe som de kaller "OBEX authentican"dette kan jeg ikke finne er det noen som vet hva det er og hvor jeg eventuellt kan finne dette

Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår