BlackDemon Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 vel er snart ferdig med et prosjekt. som kan bli litt bra. det jeg kan si er at bilen er grønn, sportsbil, 2 seter. produsent av byggesettet er AOSHIMA. så er det bare å gjette :P bilder kommer etterhvert. skal også lage et verksted også etterhvert. + en henger som bilen skal få. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlackDemon Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Det som nå er gjort med bilen: fått på understell, Limt og lakkert litt og det store (bokstavelig talt) blodslitet med å få i en motor som egentlig ikke er på denne bilen men syns det er litt dødt uten. så måtte pelle ifra en annen delbil til 100,- og ente opp med å kjøre tapet kniven rett i pekefingeren min på høyrehånda og min kjære fikk panikk. men ble verdt det syns nå jeg nå jeg så at det gikk på plass. bilder kommer i løpet av 15min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlackDemon Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 nå kommer bildene. og skriv hva dere mener. som sagt er ikke helt perfekt men bilen er ikke produsert for å ha synlig motor. KA SYNS FOLKET? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders92 Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 blir kult! men du må få tatt noen klarere bilder! har du lagd potta selv? Siter :-) BMW E36 325ic X - Renault 5, 1.1 Rattatoii! X - Opel Omega B, 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlackDemon Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 jobber med saken med klarere bilder. har ikke digttalt kamera det jeg hadde er gått til hels!"#. nei potta er ikke lagd selv lurer på om jeg skal modde den litt til syns den så litt pinglete ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlackDemon Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 sorry for elendige bilder men er ikke fullt så lett å få tatt gode bilder med en mobil :S. men nå kommer det ferdige prosjektet + en annen 350z som jeg driver på med. 350z'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Hei! kul bil, bare lurer på om du bruker har macro funksjon på mobilen din, den blomster modusen, kansje blitt bedre med den. ellers ser det ut som du er litt nerme slik at kamera ikke får fokusert... så at du brukte mobilen... mulig å få litt mere lys, kan også hjelpe slik at bildene ikke blir så kornete:D kule var de uansett:) Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlackDemon Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 YEY fikk kjøpt nytt digitalt kamera idag :D så nå kommer 10000000ganger mye bedre bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg