Sledhead Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Hei, Som topicen sier, så lurer jeg på om det finnes chipp til min Audi A6 2.6 V6 1995? Noen med erfaringer med dette? Mvh Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 SKN har (forhandles av Norsk Bildelsenter, men om de gidder å skaffe er en annen sak). Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Tipper det koster mer en det smaker, liten effekt økning på suge motor.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroDriver Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Dette kan vel være av interesse: http://www.quattroco.com/tuning/audi.php http://www.estuning.no/chiptrimming.asp Koster flesk for nesten null effektøkning da, men muligheten ligger der... Siter '91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 Eg fant ein på tyske ebay sine sider. Betalte 300kr for den. Og den skal da etter teorien gi 23 ekstra hestekrefter. Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Lettere å få tilsvarende effektøkning ved god gammal trimming. Personlig hadde jeg aldri begynt å kødde selv ved så dyr Hardware.. :P For å få bedre gassrespons hadde jeg skaffet meg powerfilter eller sports-innsatsfilter, kjøpt Kat-erstatter og montert kvassere kammer, da hadde du hatt en helt ok gassrespons + litt mer hester om du velger riktig kam. :) SÅ hadde jeg chipet ECU'en (...til slutt) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Lettere å få tilsvarende effektøkning ved god gammal trimming. Personlig hadde jeg aldri begynt å kødde selv ved så dyr Hardware.. :PFor å få bedre gassrespons hadde jeg skaffet meg powerfilter eller sports-innsatsfilter, kjøpt Kat-erstatter og montert kvassere kammer, da hadde du hatt en helt ok gassrespons + litt mer hester om du velger riktig kam. :) SÅ hadde jeg chipet ECU'en (...til slutt) :) Eg vil prøva nå når eg har fått an, men vett du kor hjernen ligge henne? Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Mener den ligger under teppet på passasjersiden foran setet. Sjekk der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arius Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Slå til med en kompressor, så blir det knall. Koster litt da men.. :) http://www.motodyne.com/frames/audi_a412v.html Siter [Audi 90 Sedan 88 2.3 10v Q] [Audi 100 Sedan 94 2.5 TDi] [Audi S2 Sedan 94 2.2 20v TQ] [Audi S6 Avant 96 2.2 20v TQ] [Audi A8 Sedan 95 2.2 20v TQ] X:[Audi 100 Avant 93 2.3 10v Q][Audi 80 Avant 95 2.0][Audi S4 92 2.2 20v TQ][Audi 100 94 2.5 TDi] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Slå til med en kompressor, så blir det knall. Koster litt da men.. :) http://www.motodyne.com/frames/audi_a412v.html Kosta litt? :) kosta eindel ganske mye mer enn ka eg har planer om å bruke på bilen min ivhertfall:) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Mener den ligger under teppet på passasjersiden foran setet. Sjekk der Fant den. Takker:) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Nå va chipen i bilen min, men om det var noe serligt å skrøyda øve e litt vanskeligt å sei :P Godt eg bare betalte 300kr for den. Det att bilen min i teorien skal ha 173 hest nå, e litt vankseligt for å tro. Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet September 4, 2011 Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 Me får ta et kappløp ein dag :p Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet September 4, 2011 Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 Hehe, sko fått ud feilkoden å fikst d så e galt, gjerna an hadde gått litt bedre ijen :P Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg