Margido Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Så jo heeelt strøken ut:) Gratulerer! Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stampen Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Noen som er ute etter Scirocco GTI?? kanskje. har du bilder og evnt pris? og gratulerer med ny bil ;-) var skremmende fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 herre guuD! :o 25 for den der! ville gitt minst 50 GRATTIS!! ta godt vare på den da så kanskje jeg kjøper den av deg til sommeren ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 kanskje. har du bilder og evnt pris? og gratulerer med ny bil ;-) var skremmende fin Har bud på 6000, førstemann som legger det på bordet, kan ta med seg bilen:) Er et prosjekt som trenger litt rustsveising i kanaler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 herre guuD! :o25 for den der! ville gitt minst 50 GRATTIS!! ta godt vare på den da så kanskje jeg kjøper den av deg til sommeren ;) Hah! Denne selger jeg ganske enkelt ikke:D Men takk lell;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stampen Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Har bud på 6000, førstemann som legger det på bordet, kan ta med seg bilen:) Er et prosjekt som trenger litt rustsveising i kanaler. tror du kan la første budet ta den ;-) jeg kjøper den neppe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Se hva jeg har hentet på BT i dag:D Detta blir knall! Noen som har orginalfelger med stor kant å selge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 tror du kan la første budet ta den ;-)jeg kjøper den neppe Kan eventuelt byttes i noen fine felger til Golfen min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 I dag har golfen fått seg en aldri så liten sevice:) Skifta olje, plugger, besinfilter, luftfilter og selvsagt oljefilter. På så gamle biler merker en det. Sjangset på å bytte til halvsyntetisk (har vært mineral på den før) Men siden motoren er gått så lite, synes jeg den fortjener litt halvsyntetisk... Tok noen bilder etter dagens jobb: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 En liten oppdatering... Har tenkt å bytte ut klarglasslyktene til fordel for orginale (dog litt modda) lykter. Har modda en lykt foreløpig og må si meg svært fornøyd med resultatet: Også sotede linser til orginalblinkerne skal på plass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 pen einzer detta ja :) grattis med ett GULL kjøp da :) Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Liten update i dag, Klarglassene borte... "All red" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gorgo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Dette var jaggu et flott eksemplar av arten Einzer!! :) Siter 08 Saab 9-3 1,9 TiD Vector No real power - just turbo shit.... 1950-65 boble ønskes kjøpt. Alt av interesse fra prosjekt, til strøken bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Pakkepost fra tyskland i dag:) Hva er det i esken tro? Ahh... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morti92 Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Pakkepost fra tyskland i dag:) Hva er det i esken tro? Ahh... Kan jeg spørre hvor du fikk tak i den? Må ha bare må ha!! Siter Stoler selges!! 2500,-! http://www.bilforumet.no/tuning-styling/232154-2-x-racing-sportstoler.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg