badabom Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Ingen som har en gammel istruksjonsbok til overs? Skulle også gjerne hatt et tomt servicehefte hvis noen skulle ha noe sånt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Har tenkt tanken på å bytte felgene mine i noe annet, så hvis noen har ATS classic eller revolution felger de har lyst å bytte bort... send meg en PM. BBS kan også være av interesse. Må være med dekk. Prøvd på sommerdekka i dag: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 I går var jeg og fikk tak i meg et sett med 13" felger. Merket er Ronal, men er det noen som vet hva de heter mere? Marked for slike i oppusset stand? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hakotorg Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 De var jo fete... Er jo VW merke på dem å alt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 Noen bilder må men jo ta på den store dagen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Hvis noen er ute etter sotede klarglass-lykter, har jeg både de store og de små, samt blinkere i sort klarglass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 NYDELIG! herregud perfekt i mine øyne! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Takk! Det var hyggelig sagt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet September 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 FElgene på bildet er nå til salgs, da jeg har skaffet meg ATS Classic 7,5x15 ET38 4x100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 hvor mye skal du ha for felgene? er det med dekk? Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Fy faen! Golfen din en nydelig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet September 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 hvor mye skal du ha for felgene? er det med dekk? Hadde tenkt meg 4500 for felgene. to av dekkene må byttes, de andre holder nok en god stund til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet September 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Fy faen! Golfen din en nydelig :D Takk for det :) Er passe fornøyd i utgangspunktet selv også. Gleder meg til å få på ATS Classic felgene til neste sommer nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 hvilken dimensjoner er det? ET? Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 hvilken dimensjoner er det? ET? ca 7x15 ET38 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg