Kulen Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Er det noen som vet hva dette kittet heter? Takker for svar;) Kulen Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Vet ikke hva det heter.. Men vethva det er.. Stygt:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kulen Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Er helt enig med deg:) Passer liksom ikke på en golf 1. Overdrevent harry;) Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 ja sant det det.. din bil eller? skal du selge de "dekslene/grillene" eller hva jeg skal kalle det, som står i fronten der.. innenfor hullene til fangeren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leken90cab Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15892575&sid=xz2cbahKoQe650181&WT.svl=Bilde Link til bilen.. billigere å kjøpe bilen enn å leite opp ett nytt bodykit.. billig var den å ;p Men ikke en energolf i mine øyne.. Siter 98 Golf 1,6SR/ 08 Touran 1,9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kulen Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Er ikke min bil, syns det bare var harry. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 leppa foran ser ut som en kamei leppe, mulig skjermbredderne er av samme merke. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Kan ikke folk lære seg til å klappe igjen om dem ikke har noe fornuftig å si? Han lurte IKKE på hvor mange som synes kitet var upassende og harry, men rett og slett hva det heter. De med øyer ser jo fort at dette sansynligvis er et kit som har opphav i motorsporten, og at det da spiller fint liten rolle om hvor upassende og harry det er så lenge det har en funksjon! Makan... Men til trådstarter: Hvorfor skal du vite dette når du synes det er upassende og harry!? leppa foran ser ut som en kamei leppe, mulig skjermbredderne er av samme merke. Det var det første som slo meg også. Skal sjekke det opp litt... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Kan ikke folk lære seg til å klappe igjen om dem ikke har noe fornuftig å si?Han lurte IKKE på hvor mange som synes kitet var upassende og harry, men rett og slett hva det heter. De med øyer ser jo fort at dette sansynligvis er et kit som har opphav i motorsporten, og at det da spiller fint liten rolle om hvor upassende og harry det er så lenge det har en funksjon! Makan... Men til trådstarter: Hvorfor skal du vite dette når du synes det er upassende og harry!? Det var det første som slo meg også. Skal sjekke det opp litt... bredderene er breiere enn feks kamei, zender, bbs/oettinger, så det er mulig det er berg cup /grp.h replika skjermbreddere. frontleppa kan også minne om de som da er standard på noen modeller av westy rabbit`n. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Men de ser fryktelig smale ut for å være Berg Cup / Grp. H breddere. Men det finnes nok mye variert om man vet hvor man skal lete. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Men de ser fryktelig smale ut for å være Berg Cup / Grp. H breddere. Men det finnes nok mye variert om man vet hvor man skal lete. :) feks wl-motorsport selger full størrelse og ett par størrelser mindre til golf+++ så det er mulig å kjøpe slike som avbildet og breiere. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Makan... Men til trådstarter: Hvorfor skal du vite dette når du synes det er upassende og harry!? Har ikke du noe med. og du svarer heller ikke på det han lurer på.. så pass på deg selv du søten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Perfekt å lage en knallrød Berg Cup replika!!!! Bruk kreativiten nå gutta! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Har ikke du noe med. og du svarer heller ikke på det han lurer på.. så pass på deg selv du søten:) kan vel tenkes at trådstarter selv syntes dette var tøft helt til noen sa det motsatte! jeg personlig liker golf 1, audi 50 osv med slikt stuk, men alle er vi forskjellige, akkurat slik jeg føler at ATS Classic er oppbrukt og litt mer på feks golf 1. Dr turbo: det bygges en slik replika nå på østlandet. kan ikke si for mye, men det blir mye dyre deler på den bilen! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 kan vel tenkes at trådstarter selv syntes dette var tøft helt til noen sa det motsatte! jeg personlig liker golf 1, audi 50 osv med slikt stuk, men alle er vi forskjellige, akkurat slik jeg føler at ATS Classic er oppbrukt og litt mer på feks golf 1. Haha.. ok.. Du sårer meg når du drar inn eksempler, som ats classic på golf 1.. siden jeg har det:/ buhu Og føller trådstarter hva alle andre sier(noe jeg ikke trur han gjorde) så er det bare hans eget problem og ingen andre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg