Laaars Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Har ikke du noe med. og du svarer heller ikke på det han lurer på.. så pass på deg selv du søten:) Følte du deg truffet? Rennfahrer kom meg litt i forkjøpet her, men som jeg sa, jeg skulle sjekke det ut. Og ikke kall meg søten... kan vel tenkes at trådstarter selv syntes dette var tøft helt til noen sa det motsatte! jeg personlig liker golf 1, audi 50 osv med slikt stuk, men alle er vi forskjellige, akkurat slik jeg føler at ATS Classic er oppbrukt og litt mer på feks golf 1. Dr turbo: det bygges en slik replika nå på østlandet. kan ikke si for mye, men det blir mye dyre deler på den bilen! Tenkte på det samme... er fort gjort å bli litt "revet med" når man får sånn negativ kritikk. Kunne heller ikke sagt meg mer enig ang. slikt stuk på disse bilene, helt rått er det :) Blir spennende å se denne replicaen du snakker om. Høres bra ut! Og for å svare trådstarter med konklusjonen da: Bredderne minner veldig om Berg Cup / Gruppe H breddere i en noe smalere utgave som Rennfahrer fortale at men får kjøpt hos WL Motorsport Her får du også kjøpt frontspoiler i samme stil... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kulen Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Grunnen til at jeg spørte er at jeg har en kompis som lurte;) Jeg viste ikke hva de het så jeg tok kontakt her. Takker for svar;) Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Følte du deg truffet? Rennfahrer kom meg litt i forkjøpet her, men som jeg sa, jeg skulle sjekke det ut. Og ikke kall meg søten... Nei gjorde ikke det egentlig, og kunne ikke brydd meg mindre.. men kjenner jeg blir iritert av folk som klager, så gjør de akkuratt det samme selv:) Søten;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg