hollywoodsvein Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Hei. Trenger litt hjelp til å finne meg en bil. lurer litt på denne http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15847954&sid=xz3cbaHoo89391923&WT.svl=Bilde men er litt usikker på om motoren er litt liten. noen som har vert borti disse?? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hollywoodsvein Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 si det.... har ikke vert borti så mange nye biler så jeg veit ikke hvor bra ein 1,4 motor er. var bare det at det hørtes så lite ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 hvorfor skulle den vere sliten? liten var det vel han skrev.. :rolleyes: Edit: 1,4 Tfsi oppleves ikke som noen spesielt liten motor i A3, holder i massevis spør du meg. Men hvis du vurderer kjøp kan du jo bare dra og prøvekjøre en? Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Er det bare turbo på denne, eller både turbo og kompressor? Uansett er de overladede 1,4-literne til VAG noen smykker som passer godt i biler fra Golf til Superb. Små motorer med overlading er fremtiden. Jeg har dog hørt at de går bort fra turbo og kompressor på grunn av at driftssikkerheten ikke var så god som ønsket ved en slik konfigurasjon. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hollywoodsvein Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 takker for alle svar skal inn å snakke med di på mandag eller tirsdag så jeg får se da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Litt kult når det står 1.4T hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg