lotherington Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Noen som kan si grovt hvilket trykk som bør være i dekkene på golfen min, uten at jeg sjekker hvordan dekk det er..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Kommer an på profilen på dekket ditt. På lavprofilsdekk fyller jeg litt over 40 pund (grovt) og på vanlige ballongdekk ca 32pund. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotherington Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 32 på alle fire? Takk skal du ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Samme lufttrykk på alle 4 dekkene ja :) (Såfremt du har samme profil) Lufttrykk varierer vel fra folk til folk, men jeg har bestandig gått etter verkstedet som fattern jobber på. :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotherington Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Høres ikke dumt ut ;) Da blir det det, takk skal du ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Bare hyggelig ;-) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg