inge1 Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 har ett spørsmål som jeg håper noen kan svare meg på!! er på utkikk etter en rimelig 4x4 med god plass og rundt 100k i prisklasse, det må også være 3SETER!! ser h1 med 2wd har tre seter, mens 4x4 2 seter. begge med grønne skilter.. hvordan stiller det seg å gjøre om 4x4 til 3 seter.. tenker på med tanke på avgifter.. vennligst svar de som vet noe om dette :) på forhånd takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inge1 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 er det virkelig ingen som vet noe om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Statens Veivesen vet sikkert svaret på det. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 http://www.dinside.no/motor/bil/verktoy/hvor+mye+koster+baksetene/art29982.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inge1 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 http://www.dinside.no/motor/bil/verktoy/hvor+mye+koster+baksetene/art29982.html takk for hjelp. men dette er ikke spørsmål om bakseter. tre seter, i en biltype som har både to og tre seter i utgangspunktet med grønne skilter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Bare en teori, men kanskje 4wd har 2 seter grunnet spaker til fordelingskasse(4H,4L)o.s.v? At det rett og slett ikke er plass til 3 seter? Har bare sett inni 2wd h1,så er ikke sikker på dette. Uansett så går jo 3 seter også under varebil, så burde gå greit å bytte om,så lenge du får plass. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inge1 Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 nei er nok ikke derfor heller. begge har kun den vanlige girspaken i gulvet... merkelig dette synes jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 men da er det jo bare å flytte over et sete fra en H1 med 3-seter originalt, og ta med beltefester og alt som hører med. Så viser man bilen, og får det 3. setet skrevet inn i vognkortet. Skal ikke være noen ekstra avgifter på dette, siden det fremdeles går som varebil. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inge1 Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 da får jeg gå for den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 da får jeg gå for den... Ville forhøyrt meg med statens vegvesen først, dei veit vel 100% Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg