Selleri Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Heisann, det virker sikkert rart at en Saabmann som meg henger på Audiforumet, men jeg drømmer om en S4 når læretida er over. Det hadde vært topp om dere kunne skille forumene litt, slik at S og RS seriene fikk sitt eget forum, det er ikke så mange av dem, så de forsvinner i mengden av andre tråder om A4, og A4 er ikke så interessant når jeg vil se på S4. M3 er jo ikke langt under 3-serie, så jeg ser ikke grunnen til at RS2 og S4 skal ligge under A4. Håper på endring eller fornuftige svar. Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Denne kategoriseringen ble selv ønsket av brukerne. Og det var en ikke helt liten jobb å utføre, så det spørs nok om den vil bli endret igjen :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg