havove Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Hei er det noen som har bilde av hvordan slange t-stykket til turbotrykksmåler skal være på, og hvordan man lettest får ut slangen til motorrommet? Vet dette er simple spørsmål, men hjelp meg!! Noen som kanskje kan hjelpe meg i bodø området? Siter Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eikelanden Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Hei er det noen som har bilde av hvordan slange t-stykket til turbotrykksmåler skal være på, og hvordan man lettest får ut slangen til motorrommet? Vet dette er simple spørsmål, men hjelp meg!! Noen som kanskje kan hjelpe meg i bodø området? Hei her er ein guide eg fann til deg som du kan bruke viss du ikkje allereie er ferdig å montere opp turbotrykksmåler ------->jeg tok + og - fra bak cd spilleren, og vakum får du fra slangen som går til den orginale trykkmåleren i instrumentene! bare klipp i to og sett på et t-stykke, kjempeenkelt! (bare løft opp venstre høytalerdeksel i dashbordet, så finner du slangen, så stikker du hånda inn bak cd spilleren og tar den imot) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg