Gå til innhold

Opel Vectra A

Ranger emnet

Karlsen__87

Anbefalte innlegg

når jeg blir 18 får jeg opel vectra a 92 som foreldrene mine har nå... det er en 1.8i og 90hk

hva bør jeg gjøre for å få mer effekt???

har tenkt på K&N-filter, Effektanlegg, og evt chip.

men en kamerat av meg som har en vectra 2.0 har gjort noe han kalte "spissa kammene" eller noe sånt... hva er det og hvor mye effekt har det?

andre ting jeg bør gjøre??

7 måneder igjen til jeg blir 18

kjører blodtrimma moped mens jeg venter ;)

Blir vel en BMW E30 320i eller 325i til vintern...

BMW ///M-Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Karlsen__87

når jeg blir 18 får jeg opel vectra a 92 som foreldrene mine har nå... det er en 1.8i og 90hk

hva bør jeg gjøre for å få mer effekt???

har tenkt på K&N-filter, Effektanlegg, og evt chip.

men en kamerat av meg som har en vectra 2.0 har gjort noe han kalte "spissa kammene" eller noe sånt... hva er det og hvor mye effekt har det?

andre ting jeg bør gjøre??

hehe de motorene der kan du bare glemme å trimme. Kan ikke få gull ut av gråstein veit du.

Det du gjør er at du kjøper en brukt 2.0i 16V motor. Den passer rett oppi motorrommet ditt. En slik motor i bra stand får du for ca 10k-15k. Det blir uansett langt billigere, og mye bedre enn å begyne å tukle med originalmotoren din.

Du kan jo også spørre her:

http://www.opelmotorsport.com/forum2/index.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får eïn bra 16v for 10 med girkasse. f20 på 16v og f16 på 8v.. e sikkert den på 1,8 med.. er fort jort å bytte motor. kan eventuelt sette i 2,0 8v, er billigare.. 3-4k for ein bra ein.. er keine problem å gokjenne!! kun bremser å stivare fjøre å demparar (senkesett e godegreie) 16v går greit!!

Gromscona POWER!

No: Opel Ascona B 2,2i

Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s

Lenke til kommentar
Del på andre sider