VAGkristiansund Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Hei jeg lurer på å kjøpe meg en 01mod golf 1.9tdi 4 motion som har gått ca 86000km. Er det storservice som venter rett rundt hjørnet på den? Når er eventuelt neste storservice? Kjekt å vite før jeg skal begynne prutinga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 det skal være total service på 90000,hver 30000 eller hver 12 mnd, står iallefall det i serviceboka mi,ringte møller og det gjaldt ALLE vag biler,skal selv ha min på TOTAL service ,skal bare finne ett bra og billig service senter. fikk pris på kun oljeskift på møller 6020 kr som for meg er ett RAN! lykketil:D Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Møller er ran på høylys dag. Men for 6000 kr vil jeg tro du får mer enn et oljeskift. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg