Gå til innhold

Folk som snakker i kinosalen.

Ranger emnet

Larset

Anbefalte innlegg

Satt og leste litt på http://www.militaryphotos.net, da jeg kom over denne.

http://www.militaryphotos.net/forums/showthread.php?t=148627.

Selv hater jeg folk som klapper under/etter en film, hva er vitsen når ingen av de som har laget filmen er tilstede.

1988 Volvo 240 GLE

1987 Hydrolift t-17

Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om filmen er veldig bra eller om det er en premiere, er det ikke veldig uvanlig at folk klapper etter den er ferdig. Blir vel som å takke for en bra kinoopplevelse, både til regissør og kinoen. Jeg begynner aldri, men klapper gjerne med om noen først setter i gang.

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen, en gang var det ei jente ved siden av meg som RINGTE hjem og avtalte skyss hjem midt i filmen(fritt vilt2 forresten.)..Det er drøyt :P

Det var faen ikke fred å få når jeg så den heller. Folk som klappa mitt i filmen osv. Var også en kjerring som fortalte hele salen at hun måtte så veldig på dass,typen sa bare SÅ GÅ PÅ DASS DA FOR FAEN! hehe

1988 Volvo 240 GLE

1987 Hydrolift t-17

Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg så Star Wars III på premieren her for et par år siden klappa folk under åpningsteksten...

Forøvrig kan jeg fortelle om en nokså spesiell kinoopplevelse - da vi så War of the Worlds i en stor flott kino i Bangkok, måtte vi reise oss opp og salutere til kongen mens en sang spilte like før filmen begynte. Det var visst vanlig å gjøre før hver film.

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv hater jeg folk som klapper under/etter en film, hva er vitsen når ingen av de som har laget filmen er tilstede.

Angående det med klapping, så syns jeg også klapping rett etter landing hvis man har vært ute å flydd er unødvendig. Akkurat som man ikke forventer at flyet skal lande, og at man skal bli glad. Tar vel det litt som en selvfølge at man skal komme helskinnet frem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående det med klapping, så syns jeg også klapping rett etter landing hvis man har vært ute å flydd. Akkurat som man ikke forventer at flyet skal lande, og at man skal bli glad. Tar vel det litt som en selvfølge at man skal komme helskinnet frem..

Du "synes klapping rett etter landing"?

Uansett, det er en chartertradisjon fra gammelt av, der folk klappet dersom landingen var spesielt myk og fin.

Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt

1998 E36 318iT Individual

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du "synes klapping rett etter landing"?

Uansett, det er en chartertradisjon fra gammelt av, der folk klappet dersom landingen var spesielt myk og fin.

Var en skrivefeil.

Har aldri deltatt på noen sånn chartertradisjon heller ikke hørt noe om det, så for min del, er det helt unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri deltatt på noen sånn chartertradisjon heller ikke hørt noe om det, så for min del, er det helt unødvendig.

Da foreslår jeg at du lar vær å klappe... ;P

Jeg har heller aldri flydd charter, men har opplevd på en rimelig windy approach til Newark med en 777 at folk klappet da vi var nede. Gusty sidevind er scary, men gutta satte fuglen pent ned...det var fortjent med en liten klapp da.

Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt

1998 E36 318iT Individual

Lenke til kommentar
Del på andre sider