Gå til innhold

Folk som snakker i kinosalen.

Ranger emnet

Larset

Anbefalte innlegg

må si meg enig i at det er unødvendig at folk klapper etter en flylanding..

jeg forventer at flyet lander uansett.. om ikke flyet har mista en vinge elnos så klapper ikke jeg når flyet lander trygt ass.. det får de fulle jævlane som sitter rundt gjøre..

og det verste som finnes er når det sitter en haug med fjortiser rundt om kring i kinosalen i klikker og som kaster diverse på hverandre de de kjenner noen rader forran eller bak.. og 10fjortisskjerringer som sitter å fniser og akkederer om alt mulig piss..

også hater jeg folk som setter seg på feil plass.. hvertfall med vilje.. det skjedde seinest i går.. var å skulle se yes man.. men der vi skulle sitte var det bare 1 plass ledig, dette var midt på raden.. så en jævel som satt innderst kom og skulle snakke med de som satt helt på andre enden for der var det en ledig plass.. for å få de til å flytte seg.. fordi han hadde satt seg på feil plass.. etter mye om og men fikk vi 2 plasser, fikk sett filmen og heldigvis satt det ikke folk og prata under filmen og ingen klappa heller.. takk for det.

og en annen ting som er irriterende er de som heletida tar opp tlf og knotter halve filmen..

Stjælt både bilen og lappen

member of

http://www.midnightclub.no

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns denne tråden fortjener en applaus.

Stakkars dere som må lide dere gjennom en applaus, det må være virkelig tungt å se mennesker som er fornøyd i en situasjon der flertallet velger å klappe. Vi nordmenn har et hardt liv, spesielt når vi går på kino eller reiser til syden og må oppleve klapping!

Lurer på hva gjennomsnittsalderen på bilforumet er.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sløvt er det ikke, at man klapper når flyet lander? Det er jo bare en måte å vise flykapteinen at du ikke hadde trodd han skulle klare det. Man klapper fordi noe er over forventnigene, om du klapper når et fly har landet, vitner det om ekstrem flyskrekk eller ingen tilitt til andre mennesker.

Å klappe etter en film, hva er det for en idê? Greit nok om det er en premiere med mange av dem som har laget filmen er der, men det er det jo svært skjeldent.

Jeg klapper ikke når en kamerat kommer inn i gården min, jeg regner jo med at han skal klare det, og jeg klapper heller ikke når vi sitter og ser på film hjemme hos noen venner, jeg regner med at han klarer å skru på TV og DVD spiller, og jeg regner med at filmen funker...

O:99 Saab 9-3

X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sløvt er det ikke, at man klapper når flyet lander? Det er jo bare en måte å vise flykapteinen at du ikke hadde trodd han skulle klare det. Man klapper fordi noe er over forventnigene, om du klapper når et fly har landet, vitner det om ekstrem flyskrekk eller ingen tilitt til andre mennesker.

Å klappe etter en film, hva er det for en idê? Greit nok om det er en premiere med mange av dem som har laget filmen er der, men det er det jo svært skjeldent.

Jeg klapper ikke når en kamerat kommer inn i gården min, jeg regner jo med at han skal klare det, og jeg klapper heller ikke når vi sitter og ser på film hjemme hos noen venner, jeg regner med at han klarer å skru på TV og DVD spiller, og jeg regner med at filmen funker...

hahahahaha, WORD!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dere som må lide dere gjennom en applaus, det må være virkelig tungt å se mennesker som er fornøyd i en situasjon der flertallet velger å klappe. Vi nordmenn har et hardt liv, spesielt når vi går på kino eller reiser til syden og må oppleve klapping!

Takk :peace:

Peugeot 406 2.0

Volvo 240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer igrunn på hvor gammel du er.. Håper for din skyld at du er 15, da kan du faktisk bli bedre med åra:wank

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider