Gå til innhold

Hvilken bil hadde/har DU som førstebil?

Ranger emnet

SpotOn

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 19.

• VW, Passat GL STV 2.0i, 1990, 281569km, Usikker på hester, rundt 100hk?

• Betalte 9900,- Har betalt 4L Olje og 1L Frostveske(Som lå på bakken dagen etter) 13.02.09 Faktisk :p

• Gjensidige, 8757,- i året, står på meg.

• Bilen var akkurat det jeg ønska meg, Audi eller VW STV :) Ble VW.. Angrer ikke et sekund men er litt irritert over at den ikke vil beholde vannet den får!!! (skjedde igår faktisk)

Ellers fin bil, har vært utenfor veien 2 ganger av forrige eier..

Går som en rakett.. Skal oppgraderes med større dynamo pga anlegg.. Bilder har jeg ikke siden den står på jobben uten vann :p (Kjekt med lagerjobb) Nå til Mandag har jeg hatt bilen i 4 uker :)

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! 2 ganger i året:P

Men tror ikke gamlingen ville blitt så glad for å betale for meg etter jeg hadde vært ute å herja:)

Hehe, nje.. så lenge han ikke hadde behov for å bli berga sjøl, virka han likeglad.

..men nå må du ikke få inntrykk av at jeg har kjørt ut eller no :P Har bare ringt dem en gang, sto på korttidsparkeringa på Oslo S (sjøsida der) med innelåste nøkler.

Vurderte å slå inn ei rute, men det var så sabla tjukt med folk der og jeg var redd noen skulle tro jeg prøvde å stjele bilen og bestemme seg for å leke helter..kunne kjapt blitt ubehagelig om rette mennesket fikk tak i meg. Så jeg ringte heller NAF, det tok dem 15 min å komme og 30 sek å åpne bilen. Forbløffende lett ;)

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider