svein p Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Jeg vurderer å kjøpe meg sveiseapparat, og på Jula selger de Esab mig/mag. Har lyst til å kjøpe et kjent merke. Men hvilken størrelse trenger jeg? Det minste de har der koster 4500 kr, og neste størrelse 8000kr. Trenger jeg å kjøpe noe annet enn det minste? Det blir mest sveising på bil, å da trenger man vel ikke så stort apparat vil jeg tro. Det minste er vel også beregnet for sveising med gass og ikke bare flussfylt tråd. Eller skal jeg vente til jeg får råd til å kjøpe et større apparat? Trenger ikke apparatet enda, så har tid til å vente. Siter -01 Peugeot 806 Familiebil -80 Chevrolet Caprice 4 dørs -66 Ford Falcon stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Du bør iallefall sørge for å ha nok strøm til det, så sjekk hvor stor kurs du har ut i garasjen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein p Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Har ikke garasje enda, men har en 3 fas 16 A stikkontak med en vanlig kontakt på toppen ute. Siter -01 Peugeot 806 Familiebil -80 Chevrolet Caprice 4 dørs -66 Ford Falcon stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Skal nok ikke være noe problem med det minste apperatet. Er mange som har sveiseapperat av samme størrelse hjemme. Men du kan jo bare høre med de for sikkerhets skyld. Ellers så skal det holde, du trenger ikke et svært apperat til hobby-bruk. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg