merce-123 Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Nå er det for faen meg på tide å sende hjem alle med stygg hudfarge! det betyr trøbbel trøbbel og atter trøbbel! de som sier no annet er direkte landsforædere...skjer det ikke noe snart garanterer jeg at vi om 50 år er styrt av muslimer og den slags søppeldyr! hahahahahahahahahahahahaha!!!! W Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Nå er det for faen meg på tide å sende hjem alle med stygg hudfarge! det betyr trøbbel trøbbel og atter trøbbel! de som sier no annet er direkte landsforædere...skjer det ikke noe snart garanterer jeg at vi om 50 år er styrt av muslimer og den slags søppeldyr! Nøttebrunt er 10x bedre enn kritt. Du tar alle under samme kam, blir feil det også. Er jeg da landsforæder? Ungen min er halvt asiatisk og halvt norsk, skal den også sendes "hjem"? Du får lukke øya og innse det at hudfargen har ikkeno å si på om et menneske er idiot eller ei. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Nøttebrunt er 10x bedre enn kritt. QUOTE] sant nok.. prøver å holde nøttebrun selv ;) jeg drar allle under en og samme for nå nytter det ikke plukke ut 1 og 1 lenger! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 fikk en lapp i posten før valget der det sto Norge fritt Norge hvitt:P rimelig heftig! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Bildene som ikke kommer på nyhetene.. http://www.huffingtonpost.com/ilana-teitelbaum/photos-from-israel-that-y_b_155256.html Er ikke bare skyting av sivile palestinere som skjer der nede, som noen av dere her inne prøver å påstå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Påstår ikke det, og når jeg ser sånne bilder blir jeg da glad. Er selvfølgelig alltid en fare for at ting som dette er arrangert, men vi får tro det motsatte her :) Sverre Diesen har kommet med en ganske god uttalelse: "– Israel knekker nøtter med slegge" Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mzor Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Her er ialefall live cam fra gaza: http://switch3.castup.net/cunet/gm.asp?ai=386&ar=NanaTV01&dr=02:30:00%20-%202k Siter - Saab 9-3SC Vector 08' x 97 BMW 523ia x 91 BMW 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 UANSETT! Det hjelper ikke og knuse vinduer og drive hærverk i Oslo's gater, selvom det er krig i et annet forbanna land! Helvettes blitzere spør du meg. Pønkefitter med trange bukser og svart maling i hue og ræva. OG det at de bruker barn i frontlinja mot politiet så ikke de kan gjøre noe viser hvor forbanna lavmål dem er. Nei, brenn blitzekukan, og få norge fritt for slike folk. BACK to topic: Leit at det er slik det skal foregå der nede, men det vil jo ikke bli noe bedre. Slik jeg ser det, har palestinerne sendt "små" angrep over til israel om og om igjen, og terger israel mer og mer. til slutt koker det over, og israel tok igjen. Kanskje litt for voldsomt? Uansett vet vi hvem som startet krigen - Men noen drar den helt ut. Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 BACK to topic: Leit at det er slik det skal foregå der nede, men det vil jo ikke bli noe bedre. Slik jeg ser det, har palestinerne sendt "små" angrep over til israel om og om igjen, og terger israel mer og mer. til slutt koker det over, og israel tok igjen. Kanskje litt for voldsomt? Uansett vet vi hvem som startet krigen - Men noen drar den helt ut. Ja det var Israel. I følge folkrett, palestinerne angriper ikke Israel, men forsvarer sitt Palestina. Siste nytt jeg hørte på Dagsnytt 18 fra en Israelsk menneskerettighets organisasjon, var at noen kvinner og barn hadde fått beskjed om å evakurer et hus av Israelerne fordi det skulle bombes- Hva skjer når de kom ut viftende med hvit flagg? Jo de blir de skutt...... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Ja det var Israel. I følge folkrett, palestinerne angriper ikke Israel, men forsvarer sitt Palestina. Siste nytt jeg hørte på Dagsnytt 18 fra en Israelsk menneskerettighets organisasjon, var at noen kvinner og barn hadde fått beskjed om å evakurer et hus av Israelerne fordi det skulle bombes- Hva skjer når de kom ut viftende med hvit flagg? Jo de blir de skutt...... Ja hva skal Israelerne gjøre da? Gi fra seg landet sitt og så? Bli sigøynere alle mann? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Bildene som ikke kommer på nyhetene.. http://www.huffingtonpost.com/ilana-teitelbaum/photos-from-israel-that-y_b_155256.html Er ikke bare skyting av sivile palestinere som skjer der nede, som noen av dere her inne prøver å påstå.. Nei, jeg tror ikke at en gang Israel bevist skyter på sivile. Det er derimot ett faktum at det er sivilbefolkningen som lider mest i enhver krig. At Mads Gilbert og Erik Fosse har vist krigens sanne ansikt for Norge og forhåpentligvis resten av vesten vil forhåpentligvis medvirke til at Israel slutter tidligere. Linken du poster her derimot, er nok mer Israelsk poropaganda, enn en faktisk nyhet. Eller tror du at Israelske styrker egentlig er i Gaza for å leke med barna og hjelpe de eldre? Ja hva skal Israelerne gjøre da? Gi fra seg landet sitt og så? Bli sigøynere alle mann? Og her er vel stridens kjerne, er det jødene eller palestinerne som skal gjøre det? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Og her er vel stridens kjerne, er det jødene eller palestinerne som skal gjøre det? Den mengden kameler som må svelges for at det skal bli "varig" fred der nede er nok ufordøyelig for begge parter; Israel kommer aldri til å gi fra seg landområdene som ble erobret under Seksdagerskrigen, ei heller områdene som dem ble "tildelt" i 1948/49. Palestinerne kommer aldri til å godta en Jødisk stat i deres land. Det finnes bare to løsninger her, at den ene parten driver den andre på flukt fra områdene dem bor på, eller en krig som eskalerer til atomkrig slik at området blir ubeboelig alà Tsjernobyl.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 slitenvolvo: jeg liker deg ikke, men jeg er enig i det meste av det du skriver her.. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 jeg fatter egentlig ikke hvorfor det diskuteres her...la de holde på...jorda er allerede overbefolka.. fred blir det ikke før alle mener det samme og det skjer ikke:) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg