eiriksmil Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Egentlig forstår jeg Israel egentlig å..Nå har jo hamas skutt raketter om Israel i 8 år, og da reagerte ikke verden.. Men så fort Israel gjør motangrep så går hele forbanna verden mot Israel og fordømmer angrepene da.. Så kan man spørre seg om hvorfor Hamas skyter raketter :) Bra innlegg Turboed1. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 HOLD FOR I HELLVETE KRIGEN NEDDI GAZA! KARL JOHAN ER IKKE GAZASTRIPEN! Takk skal faan meg Norge ha for at vi hyjelper folk i nød. Krekene rasserer halve hovedstaden. Blir så inni hællvete forbanna på sånn undermåls opførsel som det der Vi nordmenn er vel bare en skokk dumme vantro hunder som jeg har forstått. Faan ass...hvorfor må vi slippe sånnt søppel inn i det allerede litt forsøpla landet?(mtp. søppelpolitikere) Alt var mye bedre under andre verdenskrig!(ironi selvfølgelig) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 HOLD FOR I HELLVETE KRIGEN NEDDI GAZA!KARL JOHAN ER IKKE GAZASTRIPEN! Takk skal faan meg Norge ha for at vi hyjelper folk i nød. Krekene rasserer halve hovedstaden. Blir så inni hællvete forbanna på sånn undermåls opførsel som det der Vi nordmenn er vel bare en skokk dumme vantro hunder som jeg har forstått. Faan ass...hvorfor må vi slippe sånnt søppel inn i det allerede litt forsøpla landet?(mtp. søppelpolitikere) Alt var mye bedre under andre verdenskrig!(ironi selvfølgelig) Skurk: Hadde du stått stille og sett på om dine nære lå i konstant frykt for å bli angrepet? tviler.. Er det ført statistikk hvor mange semitter som har mistet livet de 2 siste årene kontra Palestinere? Når Israelske soldater skriker til små palestinske barn at de vil bli skutt om de går et skritt nærmere, Israelske folket kaster eksrimenter,stein osv på Palestinere hvis de går på gata under beskyttelsesgittere så er dem ikke hakket bedre. Israel bør gå i forveien å vise at de klarer å være et godt forbilde for andre land når det gjelder krig. Det gjør de desverre ikke.. Når de i tillegg ikke slipper inn nødhjelp+ ødelegger palestinske ambulanse-kjøretøy, FN-kjøretøy som skjedde for noen dager siden i tilegg til annen ondskap da kan de ikke forvente å få støtte fra andre.. Til dere korttenkte som trur at det som skjedde på Karl Johan beviser alt om hvem som er terroristene bør setta seg nærmere inn i det. B-gjengen og værstingene var de som hisset opp det hele til å bli slik, de som kun er ute etter bråk gjorde det. Men selvsagt får vi ikke se dem som protesterte på lovlig hvis med flagg og rop. Nei, nå bør man boikotte her.. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Skurk: Hadde du stått stille og sett på om dine nære lå i konstant frykt for å bli angrepet? tviler.. Er det ført statistikk hvor mange semitter som har mistet livet de 2 siste årene kontra Palestinere? Når Israelske soldater skriker til små palestinske barn at de vil bli skutt om de går et skritt nærmere, Israelske folket kaster eksrimenter,stein osv på Palestinere hvis de går på gata under beskyttelsesgittere så er dem ikke hakket bedre. Israel bør gå i forveien å vise at de klarer å være et godt forbilde for andre land når det gjelder krig. Det gjør de desverre ikke.. Når de i tillegg ikke slipper inn nødhjelp+ ødelegger palestinske ambulanse-kjøretøy, FN-kjøretøy som skjedde for noen dager siden i tilegg til annen ondskap da kan de ikke forvente å få støtte fra andre.. Til dere korttenkte som trur at det som skjedde på Karl Johan beviser alt om hvem som er terroristene bør setta seg nærmere inn i det. B-gjengen og værstingene var de som hisset opp det hele til å bli slik, de som kun er ute etter bråk gjorde det. Men selvsagt får vi ikke se dem som protesterte på lovlig hvis med flagg og rop. Nei, nå bør man boikotte her.. Hvis dem er så jævla villige til å gjøre noe med konflikten, så syns jeg protestantene skal sette seg på første fly og fly til hællvete til Gaza og sloss! Ikke på Karl Johan. Karl Johan er ikke gazastripen og det er ikke der slaget skal stå!!!!! De må gjerne reise som kanonføde til Gaza, men det spillert vel kanskje ikke noen rolle for den gjengen der hvilket land og hva de egentlig sloss om, bare de får sloss. Å kaste nyttårsraketter inn gjennom vinduet på et bygg der norske barn har juletrefest har jo skikkelig mye med gaza-konflikten å gjøre. Der forsvant all respekten fra min side. Fredelig demonstrasjon...go a fakking head. Den demonstrasjonen hadde en aggresiv provoserende holdning allerede FØR det brøt ut optøyer rundt om i hele Oslo. Fulgte utviklingen ganske tett i og med at jeg var på jobb i Oslo sentrum da demonstrasjonen endret karakter til det regelrette kaos! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 http://www.dagbladet.no/2009/01/11/nyheter/utenriks/atomprogram/iran/israel/4330209/ hmm.. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 http://www.dagbladet.no/2009/01/11/nyheter/utenriks/atomprogram/iran/israel/4330209/ hmm.. Det er veldig mye jeg ikke er enig med politi og stat om, men i denne saken synes jeg de fortjener veldig med ros :) Kunne blitt langt verre hvis de ikke hadde gjort jobben sin der. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Hvis dem er så jævla villige til å gjøre noe med konflikten, så syns jeg protestantene skal sette seg på første fly og fly til hællvete til Gaza og sloss!Ikke på Karl Johan. Karl Johan er ikke gazastripen og det er ikke der slaget skal stå!!!!! De må gjerne reise som kanonføde til Gaza, men det spillert vel kanskje ikke noen rolle for den gjengen der hvilket land og hva de egentlig sloss om, bare de får sloss. Å kaste nyttårsraketter inn gjennom vinduet på et bygg der norske barn har juletrefest har jo skikkelig mye med gaza-konflikten å gjøre. Der forsvant all respekten fra min side. Fredelig demonstrasjon...go a fakking head. Den demonstrasjonen hadde en aggresiv provoserende holdning allerede FØR det brøt ut optøyer rundt om i hele Oslo. Fulgte utviklingen ganske tett i og med at jeg var på jobb i Oslo sentrum da demonstrasjonen endret karakter til det regelrette kaos! De som VIL gjøre noe med konflikten arrangerer lovlige demonstrasjoner og de går i demonstrasjonstog.. Så en arrangør på TV i sted, av utenlandsk opprinnelse, han var fortvilet over de som gjør opprør og knuser ruter? Hvorfor? Fordi de ikke er interessert i annet enn å lage kvalm, og ødelegger folks inntrykk av demonstrasjonene og av Gaza. Tydeligvis.. De fleste som nå lager kvalm gjør det av helt andre grunner enn Gaza-konflikten i seg selv - dette er bare et påskudd. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Hva oppnår man egentlig med å gå i demonstrasjonstog på Karl Johan?? Tror uansett at nå har vel begge sider fått markert sitt syn, og at det heretter blir vanskelig å få arrangert lovlige demonstrasjoner med dette temaet i Oslo. Selvfølgelig drar slike demonstrasjoner til seg alskens tapere som bare vil bråke, man trenger ikke å bli overrasket over det Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SverronBMW Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 synes krigen er tragisk. men jeg lurer på hva tjener de som bor i norge på å rasere oslo`s gater? hjelper d noe på krigen i gaza da? tror ikke det. må da gå ant å oppføre seg som den bedre part å heller gå i en fredeli mars som resten av landet!! og når det er små gutter helt ned i 13 års alderen som er med på gate opprøret:O skulle ikke tro at dette skjede i Norge nei!! Politiet gjorde en bra jobb med og prøve og få orden i Oslo`s gater:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Nå får Hamas se til helvette å reise det hvite flagget. Leste i en artikkel hvor en talsmann fra Hamas hadde sagt at de skulle beskytte de sivile, og at de aldri ville gi opp. Hvordan i alle dager beskytter du sivile om du bruker de som menneskelige skjold? Sende raketter fra sivile bygninger hjelper overhodet ikke. Klarer ikke befolkning i Gaza å se dette? De blir jo misbrukt til de grader. Det som hjelper befolkningen i Gaza er at Hamas slutter med rakettangrepene, og trekker seg fra makta. Bryr de seg virkelig så mye om befolkningen som de påstår? Ja jeg er Israel sympatisør, jeg stiller meg bak dem med tanke på angrepene mot Hamas. Det som er synd er at Hamas lar det gå utover den sivile befolkningen. De fortjener noe bedre. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 synes krigen er tragisk.men jeg lurer på hva tjener de som bor i norge på å rasere oslo`s gater? hjelper d noe på krigen i gaza da? tror ikke det. må da gå ant å oppføre seg som den bedre part å heller gå i en fredeli mars som resten av landet!! og når det er små gutter helt ned i 13 års alderen som er med på gate opprøret:O skulle ikke tro at dette skjede i Norge nei!! Politiet gjorde en bra jobb med og prøve og få orden i Oslo`s gater:) Det hjelper ikkeno mot krigen i Gaza at pøbler får herje vilt. Har vel heller motsatt effekt. Folk får inntrykk av at slik er Palestinerne, en gjeng med pøbler. Hvorfor skal de ha sympati med sånne? Synd noen ødelegger for alle andre. Men sånn har det vel alltid vært? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Det som hjelper befolkningen i Gaza er at Hamas slutter med rakettangrepene, og trekker seg fra makta. Bryr de seg virkelig så mye om befolkningen som de påstår? Ja jeg er Israel sympatisør, jeg stiller meg bak dem med tanke på angrepene mot Hamas. Det som er synd er at Hamas lar det gå utover den sivile befolkningen. De fortjener noe bedre. Lurer på hvordan det hadde gått med palestinerne hvis Hamas IKKE hadde eksistert. Tror nok ikke Hamas skyter raketter på pur faen.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Lurer på hvordan det hadde gått med palestinerne hvis Hamas IKKE hadde eksistert. Tror nok ikke Hamas skyter raketter på pur faen.. Eirik "Det er Fatah-regimet på Vestbredden, med president Mahmoud Abbas i spissen, som er internasjonalt anerkjent." De har også anerkjent Israel om jeg ikke husker helt feil. Ja, jeg tror faktisk Hamas skyter raketter for å skape frykt blant sivile i Israel. Det er for meg på pur faen.. Hamas tjener på sin kompromissløse linje overfor Israel. Mon tro hva befolkningen i Gaza tenker med? For meg virker det som om de vil ha krig, for så å få alle til å synes synd i seg. Israel er den store stygge ulven, forno piss.. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Nå er det for faen meg på tide å sende hjem alle med stygg hudfarge! det betyr trøbbel trøbbel og atter trøbbel! de som sier no annet er direkte landsforædere...skjer det ikke noe snart garanterer jeg at vi om 50 år er styrt av muslimer og den slags søppeldyr! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Nå er det for faen meg på tide å sende hjem alle med stygg hudfarge! det betyr trøbbel trøbbel og atter trøbbel! de som sier no annet er direkte landsforædere...skjer det ikke noe snart garanterer jeg at vi om 50 år er styrt av muslimer og den slags søppeldyr! hahah:ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg