Gå til innhold

Fratatt Førekort\retten-> Søke Dispensasjon til Banekjøring Etc Rudskogen

Ranger emnet

devil201

Anbefalte innlegg

Hei. Mista lappen i litt for høy fart som vil si Extremt Galskap i Politiet og Retten sine øyner uten å nevne noe mere om det.

Har nå satt igang med Prosjekt Bil:) *S2 med Større turbo og intercooler* som jeg håper vil bli ferdig rundt Juni måned

Noen som vet hvordan det er med Dispensasjon å kjøre på bane selv ved fratatt førekort, vet at gatebil krever Førerkort fra alle som kjører på banen, men noen som vet noe om Veivesenet gir ut midlertidlig kjørerett ?

Mvh Devil201:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Mista lappen i litt for høy fart som vil si Extremt Galskap i Politiet og Retten sine øyner uten å nevne noe mere om det.

Har nå satt igang med Prosjekt Bil:) *S2 med Større turbo og intercooler* som jeg håper vil bli ferdig rundt Juni måned

Noen som vet hvordan det er med Dispensasjon å kjøre på bane selv ved fratatt førekort, vet at gatebil krever Førerkort fra alle som kjører på banen, men noen som vet noe om Veivesenet gir ut midlertidlig kjørerett ?

Mvh Devil201:)

det er flere som kjører uten lappen på treff på rudskogen, hvis du kan få med deg en til med lappen, så er det vel minste problemet å kjøre der.. bare å få han til å gå på førermøte, så bytter dere fører etter førermøtet og da dere skal ut på banen;)

det gjorde en kammerat:P

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er flere som kjører uten lappen på treff på rudskogen, hvis du kan få med deg en til med lappen, så er det vel minste problemet å kjøre der.. bare å få han til å gå på førermøte, så bytter dere fører etter førermøtet og da dere skal ut på banen;)

det gjorde en kammerat:P

Ja.. jeg har tenkt på det.. Men prøver å være litt ansvarlig for å si det sånn.. Kommer jo til å teste hva bilen virkelig er god for på banen, og er kjedelig hvis det kommer i en smålig liten kræsj , dult hvor man ødelegger litt av bil eller andre sine eiendeler.. da vil jeg som eier og som ikke overholder mine regler bli hardt dømt.. men som sagt har tenkt på det.. men prøver å gå litt mere lovlig til verks..Ellers blir det PLAN 2:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg tror ikke sjangsen for å få midlertidig kjørerett er så stor, men du må bare søke og se hva som skjer:)

Burde da spesifisere at du kun ønsker å kjøre på banen, og forklare hvordan du evt skal få bilen til og fra rudskogen, legg opp søknaden som at du angrer veldig og at du ønsker å prøve bilen på bane, trenger ikke nødvendigvis å skrive at jeg skal til rudskogen og se om jeg klarer å knuse den stakkars s2:P

Neida, som sagt du må bare prøve, selvom, jeg tror det er liten sjangse..

Lykke til:)

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider