TzarBlaupunkt Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Hei, jeg er sånn passe rimelig altfor dårlig i matte. Harde fakta på bordet først. Her er dilemmaet mitt: Hvor stor er kassen jeg har bygd? Legger ved et par bilder som fohåpentligvis fungerer. Her skal det stå alt du trenger av informasjon ang. målene. Jeg har ikke tatt med vinklene grunnet at jeg ikke vet dem :| Så om du vet hvilken vinkel det er på en Golf 4 -98 mellom bagasjerom bunnen og seteryggen (5 dørs) er jo det HELT fantastisk. For å gjøre det hele litt mer forlokkende gir jeg 50 spenn til førstemann som poster (her!) volumet av kassen og utregningsmetode. Håper noen kan ta utfordringen ellers blir jeg sittende her å regne feil helt til jeg gir opp hehe. Om ikke annet takker jeg for all hjelp jeg kan få! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lilsaint Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 ved å runde av tallene dine finner jeg ut at kassa de med 18mm mdf er ca 33 liter se her så kan du regne ut det selv Siter Golf Iv gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 31,72l ved bruk av 22mm plate. Får og gjøre livet ditt mye enklere; http://graph.flexunits.com:8080/BoxBuilder2.htm ;=) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TzarBlaupunkt Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Ok takk for tipset! Håper jeg klarer å finne utav det nå da hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Så hvem stakk av med 1. premien ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg