Stiig Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Jeg har en Sony Xplod forsterker (XM-ZR604) 4/3 Kanal. Når jeg kjøpte bilen så var Bak kanalen koblet til sub og front kanal koblet til hattehøytalerne. Front høytalerne var koblet til spillern. Men nå som jeg må skifte ut orginal ledningene, så vil jeg heller dra dem bak til forsterkeren. Går det ann og koble både sub og bakhøytalerne til bak kanalen og koble front høytalerne til front kanalen? Takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 For at du skal få til det, må forsterkeren ha 3 kanaler. Altså 3 phonokanaler. 1 til front, 1 til bak, og 1 til sub. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiig Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Det jeg ikke har. derfor lurte jeg på om jeg kunne koble bakhøytalerne og sub sammen. Men da får jeg vel vente til jeg har kjøpt ny forsterker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Ja, bare å få tak i ny forsterker til sub, den forsterkeren du har, holder ikke til sub ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg