Mr_No_Name Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Jeg og frua sitter og ser på ny bil om dagen..Titter da litt på 2000mod passat stv tdi automat.. Er det noen spessielle modeller man bør passe seg for..Som det er mye feil og mangler med ? Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Kjøp ikke Passat!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Hvorfor skal dem ikke kjøpe Passat? Super bil, for lite penger. Men styr unna automatgear. Mye problemer med automatkassene, og det er dyrt å overhale. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Kjøp ikke Passat!!!!! Sånne innlegg bryr jeg meg fint lite om..Kjøpte en Opel omega sist for DET VAR VERDENS BESTE bil det!!! greit bilen er behagelig og kjøre og sånn men maaakan til bil med 100+++ Feil skal man lete lenge etter... Så nå blir det passat tdi med automat. . . Spørsmålet var om noen modeller er værre enn andre.. Og da ikke eldere enn 2000mod=)=) Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andersvr Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 97 til 99 Ska visst være dårlige modeller. Jeg ville kjøpt en 00-01 modell ;) Passat er en super bil, Rå god å kjøre :) Siter 1999 VW Passat 1.8 20V syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Ingen problemer med automatkassa vis den er blitt skiftet olje på jevnlig. Min er er god som gull, gått 370.000, og girer fint. Orginal kasse fra den var ny. Har hatt 2 oljeskift selv. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Som sagt over her, oljeskift er veldig viktig på girkassa, selv om vw sier det ikke er nødvendig. Få bekreftelse av selger av at dette er gjort, og på korrekt måte. Mange passat har problemer med forstilling, så du må regne med å bytte stag og foringer oftere enn gjennomsnittet. Styr for all del unna 2,5TDi, dette er den største problemmotoren til VAG.1,9TDi er bra. Noen passater går veldig langt uten problemer, men veldig mange har endel feil desverre. Finn ihvertfall en som er fint behandlet, og har fulgt servicer. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg