Gå til innhold

Kenguru tendenser

Ranger emnet


roger olsen

Anbefalte innlegg

Det er "overtrykksventilen" som gjør at overladingstrykket ikke blir for høyt. Og når denne begynner å fjuske så stenger den ikke helt og overladingstrykket blir ikke så høyt som det skal vær.

 

Den regulerer luften fra overtrykk siden på kompressoren tilbake til innsuget når trykket er høyt på overladingsiden.

 

Den sitter forholdsvis greit plassert under røret fra intercooleren på høyre side sett forfra!

 

153.png

 

Det er del nr. 22 på bildet, der ser en hvor den sitter ifh. andre ting (husk og følg strekene for å hva den sitter sammen med)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg brukte 4 timer på jobben, men da var det mange kaffepauser og og rolig tempo. Jobben er grei den, men det er trangt, byttet ut flere klammer med nye slangeklemmer da det var enklere å montere disse. Det er ikke behov for noe spesialverktøy men det er flere tork skruer. Det er enklere å komme til hvis man demonterer alt av rør og slanger til luftfilter kassen.

Braketten som støtter gasspådragspjeldet må løsnes for å ut røret som "ventilen" sitter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår