Papi. Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Skal gå til innkjøp av joystick og throttle-kontroll etterkvart, og i den anleiing ynskjer eg forslag til spel der desse, evt. joysticken kan brukast. Då flysimulatorer, i eit militært scenario, om ikkje jordleg, så gjerne i verdsrommet. Per i dag spelar eg Decent Freespace, og Freespace 2: Colossus. Helst med ein form for campaign. Forslag mottakast med takk! Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mzor Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Microsoft Flight Simulator kan jo være noe. Her kan man gjøre div. militære oppdrag. Svært realistisk. Siter - Saab 9-3SC Vector 08' x 97 BMW 523ia x 91 BMW 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Jeg kan anbefale Aces High 2, et online flyspill som simulerer Andre Verdenskrig. Jeg har spilt det i ca ett år, og stortrives med det. Det er krevende, men samtidig sosialt. Man blir kjent med masse folk, i hovedsak fra USA men også fra Europa. Er hovedsaklig en flysimulator, men du kan også kjøre tanks, jeeper, båter eller styre antiluft artilleri ved flybaser eller på hangarskip. Muligheter for å bli med i skvadroner, der man får delta i planlegging og utføring av oppdrag. Dette foregår i Main Arena, det er mange arenaer. Selv flyr jeg oftest i "Furball" Duel Arena, den består av 3 flybaser som flyr dogfight mot hverandre kontinuerlig. Der får man god trening i flygeteknikk og luftkamp. Og "SA".. Situational Awareness. Å vite hvor fienden er til enhver tid, og hva han har til hensikter.. Det er som oftest minimum 15stk på hver base, ofte mange fler. Iallfall på kveldene. Og når alle kjemper i samme luftrom kan det bli ganske hektisk. Frustrerende til tider, da man blir skutt ned temmelig kjapt om man ikke er helt våken. I Duel Arena finnes det også mindre baser som kan benyttes for eksempel til 1 mot 1 dueller. I Main Arena er det vanlig krig, om å gjøre å erobre mest mulig land. Det er en fordel med mic. da man kan kommunisere med sine egne via flyradioen mens man flyr. For eksempel for å varsle noen som ikke ser et angrep mot seg, men også til annet skravel. Praten foregår på engelsk. Det er også en tekstboks hvor man kan skrive beskjeder. De fleste flytyper fra andre verdenskrig er representert, alt fra Japanske Zero og Niki's til Amerikanske P38,P40,P47,P51, F4U Corsair, Tyske 109,110,190 Russiske Yak osv osv.. Spillet koster $14,95 pr mnd via kredittkort, men kan prøves gratis i 14dager først. ;) Jeg ble hekta etter ei uke, og flyr nå i en av de største skvadronene der. :D Her kan spillet lastes ned.. http://www2.hitechcreations.com/frindex.html <Salute> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg