Gå til innhold

Pulsering LED baklykten

Ranger emnet

dodge88

Anbefalte innlegg

eeya ser dere har skrevet litt. det er hovedlyse som blinker, altså ikke brems lyse ikke rygge lyse å ikke tåke lysene, det er det lyse som står på konstant, å på di lyktene så er det sykt med ledninger + en boxe som kan se ut såm en motstand! e når man kjøper sånne lykter så burde det jo være klarjort, slik at det er bare å monter rett på bil ;)

så jeg har sendt tilbake lyktene å venter da på nye så får vi se om det er samme probleme! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til trådeier:

Jeg fikk til svar på epost fra NBS om akkurat disse lyktene...

Hei, her er tekst fra produsent.. NB! Biler med Autocheck, FIS informasjonssystem etc, vil ikke få noe problemer/feil ved montering av disse baklyktene.

Med vennlig hilsen

Truls Jørgensen

Salg

Norsk Bildelsenter AS, Postboks 43, N-3421 Lierskogen

Tlf: +47 32 85 40 40, Faks: +47 32 85 44 94

http://www.norskbildelsenter.no- post@norskbildelsenter.no

Audi A4 2.5 V6 TDI Quattro [212HK-450nm]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til trådeier:

Jeg fikk til svar på epost fra NBS om akkurat disse lyktene...

Hei, her er tekst fra produsent.. NB! Biler med Autocheck, FIS informasjonssystem etc, vil ikke få noe problemer/feil ved montering av disse baklyktene.

Med vennlig hilsen

Truls Jørgensen

Salg

Norsk Bildelsenter AS, Postboks 43, N-3421 Lierskogen

Tlf: +47 32 85 40 40, Faks: +47 32 85 44 94

http://www.norskbildelsenter.no- post@norskbildelsenter.no

ahh :D tuusn hjertlig takk for svaret :) så får bare håpe at di nye vill fungere:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japps Lyktene er montert å testet, å samme feiln dukker opp uansett ;/ Diodene Pulserer :/

så min konklusjon er at Ledd diode lykter til nyere audi er håplaust ;/ er greit for di såm har peiling å vet va di skal gjøre ;)

men.. jeg gjiir opp... ;/ men vist det er noen som vet hvordan man kan få de til å fungere så er tråden klar så sleng inn bilder å Infoo :D

Japps Snakkeees :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg snakker tydelig nok,mister hvem du er......jer er ikke oppvokst i norge er ikke norsk så man kan ikke forvente av meg att jeg kan språket flytende..når det gjelder bil det kan jeg,helt sikkert......det er alfor månge dumme inleg på det forumet det er jo bare å sitte og le av det fleste som har ikke peiling hva det snakker om...

Bare kjør-så lenge det går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, det var overhode ikke vondt ment i det hele tatt. Det var nok litt drøyt av meg, så tar det tilbake, og sletter innlegget.

Men kan du forklare litt nærmere hva du mener?

Jeg skjønner det sånn at du trenger en kondensator per side. Men er det bare å paralellkoble den inn imot lykten, så tar den opp peak'ene i strømmen sånn at det ikke blinker? Og hva er 1000 uf en betegnelse på?

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg snakker tydelig nok,mister hvem du er......jer er ikke oppvokst i norge er ikke norsk så man kan ikke forvente av meg att jeg kan språket flytende..når det gjelder bil det kan jeg,helt sikkert......det er alfor månge dumme inleg på det forumet det er jo bare å sitte og le av det fleste som har ikke peiling hva det snakker om...

I stedet for å le så kan du heller bare gi råd og tips da hvis du kan så mye, vetu;)

Forumet er til for å lære erfaringer videre, gi råd, tips, prate om bil etc.. Så det er helt uinterresant å vite at du ler av de fleste pga folk har lite peiling.

Amatører, viderekommende og proffer finnes det nok av, men det dukker stadig opp noe nytt uannsett hvor dreven en er.

Kyss, PeaCe, Kos & Klem, that was just my 4 little cents!:)

Endret av JeanDaniél

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider