Toyota R Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Jeg har da en vagtacho 2.5 og prøvde i går å kode opp en ny nøkkel jeg har hatt liggende en stund.. Fikk lest ut pin-kode og fulgte oppskriften, men da virket plutselig ingen av nøklene. Fant til slutt ut at hvis jeg bare koder opp en nøkkel, ikke bytter til den andre for å kode den, så virker den ene, men nå lyser den gule lampa med melding om noe startsperreproblemer. Noen som har drevet noe med dette og kan gi meg et råd? Øystein Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_S Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Jeg har da en vagtacho 2.5 og prøvde i går å kode opp en ny nøkkel jeg har hatt liggende en stund..Fikk lest ut pin-kode og fulgte oppskriften, men da virket plutselig ingen av nøklene. Fant til slutt ut at hvis jeg bare koder opp en nøkkel, ikke bytter til den andre for å kode den, så virker den ene, men nå lyser den gule lampa med melding om noe startsperreproblemer. Noen som har drevet noe med dette og kan gi meg et råd? Øystein har du prøvd og kode begge nøklene alene ? kan skje at nøkkelen er defekt (startsperre biten). startsperre lyset begynner og lyse hvis du bruker en nøkkel som ikke er kodet ordentlig, les ut feilminne på startsperre og slett denne. da vil lampe slokke. Siter ( )1972 Volvo 140 Turboprosjekt/Banebil. ( )2000 Volkswagen Golf 1.9tdi. (x)1994 Ford Mondeo 1.8 stv. (x)2002 Opel Vectra 1.8 stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg