Rabies Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Krangla med dama i stad og kasta mobilen i veggen så den knuste:anger: Sinnsykt irriterende egentlig å ha sånne impuslgreier i hodet. Flere enn meg som gjør dumme ting når de blir forbanna? Btw, hvis noen i kristiansand har en mobil å selge som funker greit teknisk så PM meg. Max 200 spenn Edit: Fant en gammal telefon i skapet. Så trenger ikke å kjøpe ny enda;) Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Jeg ble sint da den gamle 6630n min slo seg av for ørtende gang mens jeg kjørte bil. Slo den hardt i rattet, men ikke hardt nok til at jeg fikk ut sinnet. Så da slo jeg den en gang til, noe som resulterte i knust skjerm, og masse penger ut for å få tak i en ny mobil som var like bra.... :P Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 blei så forbanna på en mobil ei gang jeg hakka den i filler med øksa:P Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Jeg er glad jeg ikke har dette problemet. Det har nok spart meg for masse penger... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Jeg er glad jeg ikke har dette problemet. Det har nok spart meg for masse penger... Det har det nok. Jeg har mista tellinga men er vel på mobil nr 20+ nå:S Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel620 Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 blei så forbanna på en mobil ei gang jeg hakka den i filler med øksa:P jeg gjorde nesten det samma med en gammal simens, forskjellen var at jeg brukte kniv. angrer meg ikke et sekkund på at jeg gjorde det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Jeg er glad jeg ikke har dette problemet. Det har nok spart meg for masse penger... Hehe, bra skrevet. Er jeg sint, så går ikke sinnet utover ting. Jeg har såpass vett i behold at jeg vet det koster penger og skaffe nytt. Alle som kaster og knuser ting i sinne, bør ta en sjekk hos legen. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Eneste gangene jeg blir så sint er når jeg spiller PS. Hadde klippekort på Elkjøp en periode da jeg knuste ca 1 PS kontroll i uka. Dumme spillet gjør ikke som jeg vil og da går det utover kontrollen. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Hehe, bra skrevet. Er jeg sint, så går ikke sinnet utover ting. Jeg har såpass vett i behold at jeg vet det koster penger og skaffe nytt. Alle som kaster og knuser ting i sinne, bør ta en sjekk hos legen. Du ja, som faen sitter her på forumet å kritiserer alle og uttrykker deg for å være 32 år? hahahaha! Du er faen meg ikke sann.! Jeg råder deg til å dra ned på legekontoret å ta en full sjekk. (Skrive virus) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Det er uansett bedre å få ut aggresjonen, enn å holde den inne :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 aggresjonen må ut:) værste jeg har gjort er vel å kline til spellern i bilen så den forsvant innover og slutta å virke:D Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Ja:P er no dritt å gå på døde ting ,Men jaggu hjelper det :D er bedre å slå i veggen osv enn å la det gå utover person(er) i noen tilfeller hvertfall :P hehe Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Haha! Mye morsom lesning her :) Unnskyld OT Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 http://www.dingz.no/php/art.php?id=797580 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Du ja,som faen sitter her på forumet å kritiserer alle og uttrykker deg for å være 32 år? hahahaha! Du er faen meg ikke sann.! Jeg råder deg til å dra ned på legekontoret å ta en full sjekk. (Skrive virus) 32år?? Jaja, godt jeg ikke er eldre :) Har da aldri uttrykt meg for og være 32 år heller. Jeg må jo si jeg er 18, så jeg ikke føler meg utenfor med 90% av alle andre her. :) Bedre og være 32år og uavhengig, eller være 18-19 år og avhengig av foreldre. Hehe De innlegga dine henger ikke på greip. Vet du egenlig hvem jeg er? Jeg kjenner ikke deg, men kjenner flere som kjenner deg. De forteller litt. :) Når huset jeg har kjøpt er bygget ferdig, så stikker jeg vekk her fra møkkahommersåk fortere en jeg kom. :) Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg