Gå til innhold

Faen! Knuste mobilen...

Ranger emnet

Rabies

Anbefalte innlegg

hahaha

at folk GIDDER å krangle eller hva man skal kalle detta :)

skikkelig chick fight

forresten: jeg er bedre enn alle andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonim XP3 er laget for å tåle hardhendt behandling som glatt ville tatt livet av alle andre mobiler du klarer å huske navnet på, og vil derfor passe perfekt for alle som jobber ute i hardt vær, eller bare oppfører seg som utagerende klovner – enten det nå er med vilje eller ikke.

:D

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleit med at den gamle dvd spillern startet og hakke når jeg hadde sett film i over en time. En dag røsket jeg den ut kasta den ut,hentet bilen og kjørte over den :D Så knuste jeg hele faenskapet med en øks,har gjort det med forskjermen på bilen en gang også.(Angrer ikke da)

1988 Volvo 240 GLE

1987 Hydrolift t-17

Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasta tv'n i veggen en gang... Og så stuebordet og en hylleseksjon på tv'n igjenangry2

Den virka faen meg like bra etterpå, selv om den traff veggen i "gjennomsnittlig hodehøyde"...

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slo til PCen en gang slik at hele enheten med av/på knapp forsvant inni kabinettet.

Skrudd bil så har jeg kasta ting over stein garden og ut i skogen, spesielt ting som jeg bruker lang tid på å få av.

Ellers så pleier jeg å klare å holde styr på å la aggresjonen gå så mye utover andre...Stikker å trener viss det er for gale! Er sint på vektene så blir det bedre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedefor å knuse ting og oppføre seg som klovner, kan man heller ta en tre minutters pause, roe seg ned og faktisk ordne problemet. Problemet blir ikke mindre av at man knuser mobil og tv'er og samboer og det som er; da blir det bare dyrere.

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider