Zimmern86 Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Har problemer med at motortempemperaturen min jobber seg opp til 90 grader, forså å synke tilbake til "0" varmeapparatet fungerer. Har hørt at det kan være temp.giveren som er årsaken? Har kjøpt termostat, men ikke byttet, da jeg ikke trur det er den som er årsaken. Hvor får jeg tak i tempgiver? (unntatt møller) Fant ikke på mekonomen! Pris? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Se på giveren om du finner et delenummer, er sikkert en Bosch del som du kan kjøpe hos en bilelektrobutikk. Med delenummeret kan du også prøve deg på et Google søk, mulig du finner tilsvarende på en eller annen webshop.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Du har væll ikke en link elr bilde av en giver? :p Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Du har væll ikke en link elr bilde av en giver? :p Joda, er sikkert greit å vite hva du ser etter;) Hovwdiaudi selger givere til 1,8T Nøyaktig hvilken du trenger vet jeg ikke, du får skrive av delenummer, motorkode osv. og sende dem en mail:) Trykk her Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Joda, er sikkert greit å vite hva du ser etter;) Hovwdiaudi selger givere til 1,8T Nøyaktig hvilken du trenger vet jeg ikke, du får skrive av delenummer, motorkode osv. og sende dem en mail:) Trykk her Takk for hjelpen:) Skal handle delen på lørdagen tenker jeg. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inge1 Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 1510-55142 Kjlevæsketemperatursensor • Pol. antall 4, Kapslingsfarge Grønn, grön dette er delenr på delen hos meca. koster ca 250kr +mva Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 1510-55142 Kjlevæsketemperatursensor • Pol. antall 4, Kapslingsfarge Grønn, grön dette er delenr på delen hos meca. koster ca 250kr +mva Finner ikke delenr til mekonomen som du beskriver, jeg finner Artikkelnr: 14-530260 BENEVNING: Temperatursensor 4 -polig, firekantet kontakt Pris: 252.50 Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Noen som vet hvor den skal sitte? Som har en god forklaring, og kansje med bilde?:p Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inge1 Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 det stemmer nok med den du har funet på mekonomen. kontakten er firkantet og firepolet. den sitter ihvertfall på toppen. ta av plast deksel så ser du den helt sikkert. skal se om jeg kan finne noe bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Gjørra d:) Slipper jeg å stå ute å koke kål alt forlenge:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 det stemmer nok med den du har funet på mekonomen. kontakten er firkantet og firepolet.den sitter ihvertfall på toppen. ta av plast deksel så ser du den helt sikkert. skal se om jeg kan finne noe bilde. Blir det noe bilde?:p Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inge1 Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 jeg har det på jobben. men skal ikke dit føre i morgen desverre.. se om jeg får ordnet d da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Da har jeg skiftet temp.giver, og det viste seg at det har kommet kjølevæske på kontakten, så simringen hadde tatt kveld, men når er alt tett, og den funket bra den 1ne milen jeg kjørte! Den dro ikke opp og ned som den gjorde før:) Probleme solved:):) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg