Margido Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Need for speed undercover må du IKKE finne på å kjøpe. Verste bilspillet jeg har spilt. Det er tydeligvis en feil i spillet som gjør at det lagger sinnsykt. I tillegg er det null følelse av realisme i spillet, du kan nærmest ta 90 graders sving uten å få sleng. Kunne like greit ha kastet 500 rett i dass. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Har ordet ARCADE(!) gått helt i glemmeboka? Arcade racing games are those which have a simplified physics engine and do not require much learning time, in opposition to racing simulators. Cars can turn sharply without losing speed or overdrifting, and the AI rivals are sometimes programmed so they are always near the player (rubberband effect). http://en.wikipedia.org/wiki/Arcade_game#Arcade_genre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berxnes Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Er du GATEBIL fan, liker raske, råe biler, liker følelsen av å kontrollere ville hester foran et stort publikum og kjøre fra tøffe konkurenter er NFS: ProStreet spillet for deg. Jeg elsker det av hele mitt hjerte, og jeg har spilt bilspill så lenge jeg kan huske. Det er en utrolig følelse av at det faktisk er du som sitter bak rattet, i din egen bil, foren verden, som vil se fart og blårøyk. Fantastisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Jeg synes Race driver Grid er en av de råeste spillene jeg har spillt på PS3, der har du alle grene på ett sted, + at jeg synes det er litt kult og ha et eget team og kjøpe bilene og sånn... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-77 Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Motorstorm 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940T Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 GT5P, Playseat Evolution Solberg Edition og G25! Alt annet blir liksom bare dumt.. Siter ´94 945: B230FT SOLGT ´95 850 : B5252S- SOLGT ´86 240 : B230A- SOLGT ´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen ´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_man Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Gran Turismo 5 utentvil! bedre å vente ei stund på noe bra i stede for å kaste bort penger nå på et elendig bilspill slik som jeg gjorde ( kjøpte Burnout paradise) Noen som vet om det kommer et Test Drive unlimited 2 til ps3? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg