Gå til innhold

Anlegg?

Ranger emnet

espulus

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle selge kassa jeg nettopp har bestilt meg med 2x12", og kjøpe dette i stede, men lurer på om dette duger?

Vet ikke helt om forsterkeren og kablene er noe å satse på?

Noen som vet litt mer om dette enn meg?

Duger forsterkeren?

Link: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=5398&katid=40&mid=m436&id=&vn=736

1998 VW Passat 1.9 TDI **Solgt**

1963 Ford Anglia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

duger å duger..

Duger til å få bass i bilen.

Vil ikke si at det duger til å få trykk i kroppen og ondt i ørene.

Anlegget i min passat er:

-Boss GT880 1600w forsterker

-2stk Cadence 12" i Cadence-kasse 1200w

Dette settet koster irundt 4500kr idag.

Dette vil jeg si fungerer greit..

Det rister i bilen og trykker bra inne i bilen,samt at man kan få ondt i ørene:p

Samt er det en fin lyd/bass til en fin pris.

Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

funker ganske greit den pakka der.. monterte subbend er.. pluss en anna forsterker i en volvo S60 til en på jobben. funka bra d ja... får mer en nok guffe til ok lyd værtfall.. blir ikke noen typisk rånedunkdunkbil av dette anlegget men blir fin lyd om resten av høyttalerne er bra..den kassa der kan ikke erstatte 2x12" uansett da:)

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den kassa jeg har fått består av bare 800W, og det er ikke så veldig fristende. Dessuten er det en gammel forsterker jeg har liggende... Dessuten må jeg også kjøpe kabler til 800kr, og da tenkte jeg det kunne være like så greit å kjøpe en full pakke...

1998 VW Passat 1.9 TDI **Solgt**

1963 Ford Anglia

Lenke til kommentar
Del på andre sider