Gå til innhold

ekstralys volvo

Ranger emnet

Gromit

Anbefalte innlegg

Monterer ekstra fjernlys nå på go40n.. Å nå sitter jeg litt fast for at det var ikke slik jeg trodde det var. Jeg mangler å ta ut 12V styrestrøm til releet til lysa. For jeg finner ikke en plass som er konstant 12V når fjernlysa er på. Hvor finner jeg det? Det releet under rattet er jo kun til nærlys og park etter det jeg fant ut.. Sliter litt med dette nå.. HJELP :o

EDIT:

Og fjernlysbryteren på rattet er også konstant 12V Den går til 0 for å aktivere releet for å slå fjernlysene på. Den er sågar 12V når nærlysa er på og fjernlys er av...

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har noen hull i torpedoveggen like bak bremsekraft forsterkeren, kan jo bare trekke ledning gjennom der..

På min satt det ekstralys på orginalt, så der er den trukket fra noen releèr som sitter på venstre side av motorrommet...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn. Da var det fiksa. hehe.. Skal legge ut bilder hvis dere vil.. er bare noen små jallalykter, men de kosta nesten ingenting :D Det er bedre lys iallefall. Ble løsninga til Nissan S13 for det var samme løsninga en bekjent av meg som er volvo mekaniker på heltid sa. Skjøteklemme ved ene frontlykta og bryter innvendig. Er 2 ledninger som går inn i kupen. Styrestrøm inn og ut via en bryter. av 740 type (CD Cardic) så den passa dårlig.. må få tak i en ny.. noen som vet hvor? og ja. Jeg har lagt opp eget rele med egen sikring...

EDIT:

Original Hella monteringsplate kosta nesten 400 spenn... Gjett hvem som borra hull i fangeren i stedet... :P

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider