Gå til innhold

Usa Og Rebel Flagg Edit: Drage ting og sverd også i hus

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Lufter ideen for kjøp av sånne flagg ( er flere volvoer osv som bruker dette i bakrutene )

 

prisen pr. flagg er 150kr det måler 150*90cm

gi meg en pm så vet jeg at du vil ha ( og kjøper )

 

1568.jpg

1730.jpg

Endret av |plumbo

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Takker for posetive tilbakemelinger ! :D

 

hvis det er noen som er drage \ sverd, dolk fantaster også så har jeg veldig mye billige ting der og !

pris eks sverd på 1Meter kr 300 !

 

her er et lite utvalg ;)

 

http://s412.photobucket.com/albums/pp208/plumbo6/Krims%20krams%20salg/?start=0

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erre ikke litt feil av deg å skulle handle og bruke noe slikt i bil når du har/hatt flere japsebiler?..

 

trodde man måtte være hardbarka tater for å bruke rebell flagget og gjerne date sin egen kusine for å støtte flagget vel?

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe er vel mest for flagget sin del det er jo "tøft" og ha det i bilen ;) passer jo perfekt til pilsnerbilen \ partybula russe biler osv ! er jo også et møst og ha i et amcar \ harley værksted \ pub !

 

disse flaggene koster mere hos folk som er forhandlere av dette og jeg vil gi dem litt " konkuranse" ;)

 

ang mitt forhold til bil ligger hjerte hos amcar biler ( det har det gjort i fra bunnen av ) men det er også gøy med plastik rakket og panser vogn fra tyskland . er egentlig ganske alsidig når det kommer til bil valg men jeg har mine merker jeg ikke kjøper for og bruke selv ( noe som de aller fleste bil entusiaster har .)

 

ang corolla også så er jeg nok litt forelska i den bilen da dette er første bilen jeg hadde med skilt som er mitt eie ( og at jeg har jobbet på toyota i noen år )

Endret av |plumbo

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har personlig aldri skjønt meg helt på det flagget egentlig..

egentlig ser nesten på det som et hakekors.. Selv om det nødvendigvis ikke står for det, så slår det aldri feil når man ser på dem som faktisk eier slike..

 

SKIKKELIG taterer som er fullstendig utestengt fra det fornuftige samfunn med en stor dasj av rasisme i seg..

 

Hvorfor erre slik egentlig? teach me

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei si det !

jeg har da både usa flagg og rebel flagg hengenes i værkstede mitt . jeg er ikke tater ( eller romani folket som det heter pent ! )

heller ikke noe mot våre nye lands men !

 

det jeg forbinder rebel flagget med er mere den gode gammle Redneck kulturen i usa . ja de kan være rasistiske , ja de er bønder . men det er ikke opprindelsen til flagget .

garantert noen som vet dette bedre enn meg men det jeg husker \ minnes er att dette er fra indianer tiden i usa da rebelene og indianerne drev og herjet .

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår