Gå til innhold

Norsk politi på sitt beste.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Kjøtthue!..

Nå er ikke eg så veldig anti-autoritær person, men eg savner litt service innstilling og imøtekommenhet fra norsk politi.

Virker som om de fleste politifolk opplever det å kommunisere med levende mennesker, som ikke har gjort noe ulovlig, som noe vanskelig og problematisk..

De x-antall ganger eg har blitt stoppet av lovens korte arm, har de som oftest blitt sure, uansett hvor mye eg anstrenger med for å være imøtekomende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der hadde jeg gått videre med, det LOVER jeg dere! Her ser dere åssen klovnene er..

Han politimannen syns jeg var en taper... han hadde vel en tung oppvekst som resten av sirkusartistene..

Gå videre med det, sånn seriøst, si at du tok deg utrolig nær av det osv.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel ikke lov til å kalle noen kjøtthuer? Syns han karen det var drøy. Videoen skulle vært vist til politisjefen eller hvem det er som har styringen over de kaninene der..

De passer så godt på hverandre, at det har mest sannsynlig ikke noe for seg...

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De passer så godt på hverandre, at det har mest sannsynlig ikke noe for seg...

nettopp, det som er problemet blant disse tinnsoldatene..politimenn gjør jo aldri feil,alt det dem sier er jo hellig.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo ikke så ille? :P I sommer mista jeg lappen, når jeg ble tatt, så ble jeg trua av snuten. Jeg, og kompisen min som satt på gikk under som idiot 1 og idiot 2.. Dem kalte meg jævla dritt unge, idiot osv osv..

Og når jeg satt i politi bilen, så satt han ene og skreik til meg, sånn ca 10cm fra tryne mitt, og trua meg for å prøve å få meg til å si hvor jeg hadde gjemt bilen min...

Jeg hadde jo ikke beviser på noe av dette.. Så gadd ikke å gå videre med det.. For det var jo bare meg + han kompisen min som satt på.. Mens dem var jo 4 stykk..

88 Ford sierra Cosworth (sommerbil)

99 Audi S4 (konebil)

95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Mail til lokalavisa, legg ved videoklippet.

2. Mail til sjef/leder/osv ved politidistriktet, legg ved videoklippet.

Du kjørte fort, det er greit nok. Jeg har også kjørt fort, og de gangene jeg har blitt tatt, så har jeg blitt behandlet på en normal måte av politikonstablene. Og om jeg skulle bli stoppet en gang til, så FORVENTER jeg at jeg blir behandlet på samme måte. Såklart er dette gjensidig, men du var jo "snill gutt".

Blir så jævla irritert over slike folk. Det er faen ikke nødvendig og oppføre seg som en drittsekk bare fordi du har en uniform på deg, og stakkaren du stopper bare har hatt lappen i et par måneder.

"Kjøtthue" er FULLSTENDIG uakseptabelt for noen par kilometer over fartsgrensa. Politiet er der for og håndheve loven, ikke for og heve seg selv over andre. Dette punktet feilet politikonstabelen i videoen fatalt på.

Kjøtthue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Mail til lokalavisa, legg ved videoklippet.

2. Mail til sjef/leder/osv ved politidistriktet, legg ved videoklippet.

Ikke bare lokalavisa, men de fleste medier/nettsteder, sikkert noen av de som kunne tenkt seg å legge ut filmen på sidene sine. Kunne jo vært å gøy om filmen fikk litt oppmerksomhet, for politiet vises jo fra sin beste side:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævli synd at jeg aldri får noe av det jeg kverrulerer med snuten om på tape egentlig.. det er verdt de bøtene jeg har fått hittil.

sist jeg ble stoppa..

Jasså.. Gikk litt fort her?!

nei.. syns det gikk passe jeg..

Javell?.. Jeg synes det gikk fort jeg!

ja men du har kjørt bajas i hele ditt liv. du gikk fra bleie til snut!

Da rabla det for jævlen. den bota skulle jeg faen ikke sleppe unna gitt;) ble faktisk også avskilta fordi jeg hadde slitte bakhjul.. ;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider