merce-123 Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Jævli synd at jeg aldri får noe av det jeg kverrulerer med snuten om på tape egentlig.. det er verdt de bøtene jeg har fått hittil. sist jeg ble stoppa.. Jasså.. Gikk litt fort her?! nei.. syns det gikk passe jeg.. Javell?.. Jeg synes det gikk fort jeg! ja men du har kjørt bajas i hele ditt liv. du gikk fra bleie til snut! Da rabla det for jævlen. den bota skulle jeg faen ikke sleppe unna gitt;) ble faktisk også avskilta fordi jeg hadde slitte bakhjul.. ;) LOL, er bra det er flere som har frekk tone ovenfor snuten, NULL respekt for dem.. enkelte er greie, men det er de sjuke folka som trenger psykisk støtte i Notodden(nazi-snuten som dem er kjent som) og sånne pirker som overdriver som skulle hatt litt tortur. Hadde vært kveldskos det. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 haha...der har vi førsteklasses eksempel på rævpult mobbeoffer i barndommen! makan til taper! sist han der fikk fitte var vel under fødselen! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlackRussian Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 LOL, er bra det er flere som har frekk tone ovenfor snuten, NULL respekt for dem.. enkelte er greie, men det er de sjuke folka som trenger psykisk støtte i Notodden(nazi-snuten som dem er kjent som) og sånne pirker som overdriver som skulle hatt litt tortur. Hadde vært kveldskos det. Du får meg til å minnes en sak fra militæret,en av "gutta" var rimelig stor i kjeften og lagde trøbbel hele tida.Vår sjef,en løytnant ble jo etter hvert noe sur på typen,greit nok. Til slutt ble det en konfrontasjon mellom disse to,sjefen stoppet opp,pekte på typen og sa klart og tydelig at nå var det nok ! Surt og kaldt var det men han kastet av seg klærne på overkroppen,sa at "nå er jeg sivil,kom så gjør vi opp" Den som tapte var jo bråkebøtta,han turde jo ikke bli med og sa ikke stort mer etter det og løytnanten slapp mer dritt fra "pappagutten" :lol: . Siter Hadde ikke Adam stukket der Eva hadde sprukket, hadde ikke vi sittet her å drukket... mvh BlackRussian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 eheeemmm! Du kjører for fort, du kjører forbi politiet,du filmer møtet og du ligger nært forrankjørende? Dn kommentaren var på grensen, men herregud! Du slapp unna bot? Burde ikke det være takk nok? Det flere her burde skjønne er at politiet ser gjennom fingrene på utrolig mye! Er også enig i at politiet kan være på grensen til frekk ved flere tilfeller og at det er unødvendig, men de aller fleste er hyggelige mennesker. Nå kan jeg også nevne at jeg er ikke noe bedre enn de som er frekk med meg. Politi eller ikke, så behandler jeg folk på samme måte som de behandler meg. Det har det ved flere tilfeller blitt bråk av ; ) Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Politi eller ikke, så behandler jeg folk på samme måte som de behandler meg. Det har det ved flere tilfeller blitt bråk av ; ) det er jeg helt enig i;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna93 Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Ingen som la merke til at de innrømmer å ha ligget over 100kmt i 100-grensa uten at de hadde utrykning da? Du kjørte forbi oss og vi lå over 100, så da må du ha hatt større fart. Hehe! :P Tenkte akkurat på det. Det er jo de som burde ha fått smekk på fingra, ikke gutta ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 snakker om snut;) Gatebil on ICE blir det max 80KM/T på ;) hhhahah Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 snakker om snut;) Gatebil on ICE blir det max 80KM/T på ;) hhhahah Seriøst? Jaja, da får man slå seg løs på veien i stedet... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 snakker om snut;) Gatebil on ICE blir det max 80KM/T på ;) hhhahah haha seriøst?.. men ang snut så er dem jo helt på trynet.. fikk sånn 2 års greie på kriminelle handlinger fordi jeg tok en pils på offentlig sted. syns den var litt drøy, kunne jo fått en advarsel i hvertfall. missbruk av makt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Jepp, snuten her i landet er så underbetalt og overarbeid, at skikkelige folk skjelden vil bli politi virker det som for meg... Og de som begynner som skikkelige folk, blir fort dritt lei av å gjøre dritarbeid for småpenger! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 hehe, ja dem er ikke glad i drittjobber.. jeg ba han helle ut all ølen han tok fra meg fordi jeg ikke stolte på at han sku helle det ut på stasjon.. det likte han ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Dette var jo ikke så ille? :P I sommer mista jeg lappen, når jeg ble tatt, så ble jeg trua av snuten. Jeg, og kompisen min som satt på gikk under som idiot 1 og idiot 2.. Dem kalte meg jævla dritt unge, idiot osv osv..Og når jeg satt i politi bilen, så satt han ene og skreik til meg, sånn ca 10cm fra tryne mitt, og trua meg for å prøve å få meg til å si hvor jeg hadde gjemt bilen min... Jeg hadde jo ikke beviser på noe av dette.. Så gadd ikke å gå videre med det.. For det var jo bare meg + han kompisen min som satt på.. Mens dem var jo 4 stykk.. Haha! Noe av det bedre jeg har hørt på lenge! Vill ikke sitte her og kalle snuten for noen idioter, det er slettes ikke alle som er det, spørs bare hvem du møter på og hva du har gjort galt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg