Gå til innhold

Norsk politi på sitt beste.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jævli synd at jeg aldri får noe av det jeg kverrulerer med snuten om på tape egentlig.. det er verdt de bøtene jeg har fått hittil.

sist jeg ble stoppa..

Jasså.. Gikk litt fort her?!

nei.. syns det gikk passe jeg..

Javell?.. Jeg synes det gikk fort jeg!

ja men du har kjørt bajas i hele ditt liv. du gikk fra bleie til snut!

Da rabla det for jævlen. den bota skulle jeg faen ikke sleppe unna gitt;) ble faktisk også avskilta fordi jeg hadde slitte bakhjul.. ;)

LOL, er bra det er flere som har frekk tone ovenfor snuten, NULL respekt for dem.. enkelte er greie, men det er de sjuke folka som trenger psykisk støtte i Notodden(nazi-snuten som dem er kjent som) og sånne pirker som overdriver som skulle hatt litt tortur. Hadde vært kveldskos det.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
LOL, er bra det er flere som har frekk tone ovenfor snuten, NULL respekt for dem.. enkelte er greie, men det er de sjuke folka som trenger psykisk støtte i Notodden(nazi-snuten som dem er kjent som) og sånne pirker som overdriver som skulle hatt litt tortur. Hadde vært kveldskos det.

Du får meg til å minnes en sak fra militæret,en av "gutta" var rimelig stor i kjeften og lagde trøbbel hele tida.Vår sjef,en løytnant ble jo etter hvert noe sur på typen,greit nok.

Til slutt ble det en konfrontasjon mellom disse to,sjefen stoppet opp,pekte på typen og sa klart og tydelig at nå var det nok !

Surt og kaldt var det men han kastet av seg klærne på overkroppen,sa at "nå er jeg sivil,kom så gjør vi opp" Den som tapte var jo bråkebøtta,han turde jo ikke bli med og sa ikke stort mer etter det og løytnanten slapp mer dritt fra "pappagutten" :lol: .

Hadde ikke Adam stukket der Eva hadde sprukket, hadde ikke vi sittet her å drukket...

mvh

BlackRussian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eheeemmm! Du kjører for fort, du kjører forbi politiet,du filmer møtet og du ligger nært forrankjørende?

Dn kommentaren var på grensen, men herregud! Du slapp unna bot? Burde ikke det være takk nok? Det flere her burde skjønne er at politiet ser gjennom fingrene på utrolig mye!

Er også enig i at politiet kan være på grensen til frekk ved flere tilfeller og at det er unødvendig, men de aller fleste er hyggelige mennesker.

Nå kan jeg også nevne at jeg er ikke noe bedre enn de som er frekk med meg. Politi eller ikke, så behandler jeg folk på samme måte som de behandler meg. Det har det ved flere tilfeller blitt bråk av ; )

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politi eller ikke, så behandler jeg folk på samme måte som de behandler meg. Det har det ved flere tilfeller blitt bråk av ; )

det er jeg helt enig i;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Dette var jo ikke så ille? :P I sommer mista jeg lappen, når jeg ble tatt, så ble jeg trua av snuten. Jeg, og kompisen min som satt på gikk under som idiot 1 og idiot 2.. Dem kalte meg jævla dritt unge, idiot osv osv..

Og når jeg satt i politi bilen, så satt han ene og skreik til meg, sånn ca 10cm fra tryne mitt, og trua meg for å prøve å få meg til å si hvor jeg hadde gjemt bilen min...

Jeg hadde jo ikke beviser på noe av dette.. Så gadd ikke å gå videre med det.. For det var jo bare meg + han kompisen min som satt på.. Mens dem var jo 4 stykk..

Haha! Noe av det bedre jeg har hørt på lenge!

Vill ikke sitte her og kalle snuten for noen idioter, det er slettes ikke alle som er det, spørs bare hvem du møter på og hva du har gjort galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider