Ole-mann Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 (endret) Godt du rekker litt bil kosing også, pen bil du har :) flott hus også :) Ole Endret September 23, 2009 av Ole-mann Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psykopelle Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 Veldig dårlig forum aktivitet på meg. Er jeg helt ferdig med flytting, men nå går tiden med på bleieskift istedetfor. Vet at "garasjen min" er i Octavia tråden, men nå har ting kommet på plass inn i garasjen, og da fant jeg mer enn Octavia inni der. En stakkars bil får ikke plass i garasjen, og er inntil videre bortplassert i en låve. :-( [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psykopelle Skrevet Januar 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 (endret) Stilig!Nå venter vi bare bilder på det nye huset bak bilen ;) //M Er vel ikke husforumet dette Mikael? Her kommer ett bilde i vinterdrakt. [/img] Endret Januar 22, 2010 av Psykopelle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Hei det var rå fint, men hvorfor kjøpte du så lite hus a? ;) :hammer Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaracing Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Helst garasjen....:D Siter 2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT, 1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html "Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psykopelle Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Huset er stort nok, men garasjen rekker altså ikke til. Vi burde vel kunne parkere noen biler i ett hjørne i stua, men jeg har ikke forsøkt å ta det opp i "familierådet" ennå. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 HAHA det er såpass ja ;) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psykopelle Skrevet September 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 Her kommer oppdateringer av "garasjen" min. Måtte bli en Skoda på dattera mi også. Og jeg fikk meg nye felger i sommer. Så de gamle 17" felgene er lagret, og venter på eventuelle nye eiere. Og så ett oversiktsbilde over gutterommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet September 8, 2010 Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 Fyttirakkern for en grom kåk! :D Også et meget koselig gutterom også ser jeg :) har ikke sett tråden her før. Fin bil med gode seter også :D Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet September 8, 2010 Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 Er det 2010/2011 RS felger du har fått deg? Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psykopelle Skrevet September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Fyttirakkern for en grom kåk! :D Også et meget koselig gutterom også ser jeg :) har ikke sett tråden her før. Fin bil med gode seter også :D Takk takk. Får håpe jeg får mer tid til å bruke gutterommet etterhvert også. De gamle skodaene står tålmodig og venter på mer vedlikehold. Om jeg mangler skikkelig motor i Octavian, så har jeg iallefall skikkelige seter. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psykopelle Skrevet September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Er det 2010/2011 RS felger du har fått deg? Hei Mikael! Jepp. Det er "neptune" i 18" som kan leveres til de nyeste Octavia RS. Kjøpte dem av en kar på rsklubben.se som tydeligvis trengte noen tøffere felger enn de originale. :-) Var innom han i Malmø og hentet dem i sommer. Veldig fornøyd med kjøpet, men nå syns jeg det egentlig ser ganske teit ut at bilen min ikke er lavere. Litt for dumt å bytte fjærer enda en gang for å få lav nok bil??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Det er aldri dumt å bytte for å lav bil ;) på mitt andre sett jeg nå, etter å hatt bilen i 4 måneder :p Hadde også 3 forskjellige sett på gamlebilen før jeg var fornøyd :p (passer det fra grevling har jo jeg et sett til deg jeg ;)) Må jo være fint med 4x4 også da! Det er noe enhver RS mangler! Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 Jeg holder med Stääämbooo her over....ned med bilen! Hvordan er brøyteforholdene der dere bor nå? Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 har gamlefjærene til mikael liggende jeg. om du vil ha? 35mm H&R Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg