Gå til innhold

Kjøp av Rover 75?

Ranger emnet

Bujk1

Anbefalte innlegg

HAr tittet litt på ny bruktbil, og kommet over en Rover 75. I utgangspunktet er jeg ganske skeptisk til Rover. Har også sett på endel Rover Freelander, og i annen hver annonse har bilen fåttt ny motor?!?! Må vel også være en grunn til at bilene er så billige i forhold til tilsvarende konkurrenter? Hvordan er kvaliteten på Rover 75? Er det evt. noe spes. jeg må se etter hvis jeg skal se/ prøvekjøre denne bilen?

Kjører pr. i dag en Citroen C5 som jeg forsåvidt er meget fornøyd med, men liker godt utseende på Rovern. :-)

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15909800&sid=xz8rgfc7fsQ031539&WT.svl=Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke jeg hadde giddi å gått fra c5 til rover.

Det tror jeg er veeeeldig nedtur:)

Som jeg har erfart og hørt så er det slik at dem som kjøper rover, dem selger den også innen et halvår.

Mange pga feil med bilen og mange fordi dem rett og slett ikke liker bilen(ikke veldig god å kjøre)

Mitt råd er at siden du har c5, så stikker du innom en citroen forhandler og ser på nye c5 stv.

Dem er peeeeeeeeeeeeeene:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr tittet litt på ny bruktbil, og kommet over en Rover 75. I utgangspunktet er jeg ganske skeptisk til Rover. Har også sett på endel Rover Freelander, og i annen hver annonse har bilen fåttt ny motor?!?!

Til info; Rover og Land Rover er to forskjellige bilmerker. Freelander er en Land Rover.

Når det er sagt har du all grunn til å være skeptisk til både Rover og Land Rover.. :rolleyes:

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestefar hadde Rover i 2 års tid, en champagnefarget 2.0 diesel (var vist samme motor som i bmw) med beige skinn, og full pakke omtrent. Fy søren for en herlig bil det var, skikkelig landevei`s cruiser, massevis av comfort, og stil (iforhold til de andre dørgende kjedelige sedan`ene som var på den tiden).

I løpet av den 2 års perioden bestefar hadde en slik,så var det ingen problemer med denne, muligens han bare var heldig..

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider