espentan Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 Mye piss her, men gøy for japse-elskere likevel :D Litt dårligere kvalitet enn jeg hadde likt også, men pytt... JGTC Promotion Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 Originally posted by espentan Mye piss her, men gøy for japse-elskere likevel :D Litt dårligere kvalitet enn jeg hadde likt også, men pytt... JGTC Promotion Cool video!! :D Var med både europeiske og amerikanske bilmerker da... Når kan jeg se dette på EuroSport?? :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 Originally posted by espentan Mye piss her, men gøy for japse-elskere likevel :D Litt dårligere kvalitet enn jeg hadde likt også, men pytt... JGTC Promotion Sjekk JGTC forumet vårt.. litt morro der ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 Litt dårlig kvalitet ja... Men kul film alikevell! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 Originally posted by marius Sjekk JGTC forumet vårt.. litt morro der ;) Ah, der lå jo filmen allerede. Oh well, kanskje fler som får sett den nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg